וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: האוהדים מתנפלים על הכרטיסים למכבי ת"א

19.10.2008 / 16:04

האוהדים הירוקים מסתערים על הקופות, הכרטיסים ליציעים 12-11 אזלו. יניב קטן כבר מחכה לקרב, אלישע לוי לשחקנים: "עברנו משוכה לא קלה"

יום לאחר הניצחון על בני סכנין, מכבי חיפה ששבה למקום הראשון בטבלה ערכה את אימון הבוקר (ראשון) באווירה מחויכת. מי שנראה מרוצה מתמיד הוא יניב קטן שנמצא בעלייה מסוימת בכושרו. קטן התייחס למשחק הקרוב של הקבוצה מול מכבי תל אביב. "תמיד הייתה יריבות גדולה בין מכבי חיפה למכבי ת"א. זה סוג של משחק עונה מול מועדון שאנחנו מכבדים. גדלתי במכבי חיפה ומגיל צעיר תמיד חינכו אותנו שאת מכבי צריך לנצח. למשחק הזה יש חשיבות רבה מבחינת האוהדים". על השאלה האם חיפה עשויה לזכות באליפות ענה קטן: "יש אווירה חדשה בחיפה, אנחנו כרגע ראשונים אבל זה לא אומר כלום לגבי ההמשך. הליגה עוד ארוכה, אני רוצה להיות במקום הראשון בסוף העונה. חיפה רוצה כל שנה אליפות אבל צריך להישאר צנועים ולא לצאת בהצהרות".

בחיפה הביעו אתמול שביעות רצון מהשוער אמיר אדרי ששמר על שער נקי והציל שני שערים בטוחים. "אני לא מתפלא שהוא הצטיין", אמר עליו קטן. "הוא עובד קשה ואני שמח בשבילו". בקבוצה אמרו עליו: "לא הרגשנו אתמול בחסרונו של דוידוביץ' וזה אומר הכל". גם הקשר ליאור רפאלוב זכה לשבחים מהצוות המקצועי ובסביבתו של השחקן שאלו אתמול בציניות: "יכול להיות שהביקורת עליו באולימפית לא הייתה מוצדקת?". בחיפה אמרו כי הבלם דקל קינן עושה התקדמות אדירה העונה וזאת למרות הביקורות על משחק ההגנה של נבחרת ישראל בלטביה.

אדריכל הניצחון, המאמן אלישע לוי, שוחח לפני האימון עם השחקנים ואמר להם: "זאת הייתה משוכה לא קלה, הניצחון בסכנין. חשוב מאוד שניצחנו והצלחנו לעבור אותם. יש לנו שבוע ארוך וחשוב שנדע להעביר אותו כמו שצריך".

עד כה נמכרו 1,500 כרטיסים למשחק מול הצהובים וכמות זהה הועברה לידי הנהלת מכבי תל אביב. הכרטיסים ליציעים 11-12 אזלו. בחיפה הודיעו כי בשבל זה ימשיכו במכירת מנויים לחמישה משחקים. שחקני הקבוצה קיבלו הודעה כי יתארחו מחר בסוכת הצופים הממוקמת בסמוך לטכנודע.

שאבייר אנדרסון לא הגיע לאימון הבוקר וסוכנו לא מוכן להגיע עם מכבי חיפה לפשרה בנוגע לשחרורו. השחקן עשוי לחזור בקרוב לברזיל. החלוץ רז כהן (18) מהפועל רעננה החל להיבחן בקבוצה. המשחק מול מכבי תל אביב נקבע ליום שני הבא בשעה 20:50.

עדכון ראשון: 11:02
עדכון אחרון: 16:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully