וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מר מאני

19.10.2008 / 6:02

בייסבול: ג'וש בקט חזר להתעלות כשהגיש חמישה אינינגים, הוביל את בוסטון לניצחון 2:4 בטמפה ביי והסדרה הולכת למשחק שביעי מכריע

טמפה ביי - בוסטון 4:2 (3:3 בסדרה)

מנצח: ג'וש בקט
מפסיד: ג'יימס שילדס

ג'וש בקט לא הרשים במשחק מול האיינג'לס בסדרה הקודמת והיה קטסטרופלי במשחק 2 בסדרה הנוכחית, אבל עשה את מה שצריך לעשות מגיש מוגבל - התאמות. עם כדורים של 91-92 מייל לשעה, (3-4 מיילים פחות מהמהירות שהוא מסוגל להגיע אליה כשהוא בריא), בקט השתמש במגוון זריקות על חובטי טמפה ביי והגיע לחמישה אינינגים, המינימום הנדרש לו לניצחון. שורה סטטיסטית של חמישה אינינגים, ארבע חבטות ושתי ריצות חובה, שתיהן מהומראנס, לא מרשימה במיוחד, אבל צריך לזכור שבקט לא בריא בסדרה הזו. מבחינת בוסטון, הוא עשה את מה שנדרש, ההתקפה סיפקה מספיק ריצות כדי לגרור את הסדרה למשחק 7, ובלילה שבין ראשון לשני יעלו מאט גארזה מטמפה ביי וג'ון לסטר מבוסטון כדי לקבוע מי תארח את פילדלפיה לוורלד סירייס.

שחקן מושמץ נוסף של הרד סוקס בסדרה הוא ג'ייסון וריטק. התופס לא הצליח לחבוט ונחשב לחוליה החלשה של בוסטון. אבל במשחק הזה הוא סיפק הומראן חשוב ביותר, והרד סוקס נמצאים בעמדה המוכרת - משחק מכריע ב-ALCS לאחר שנחלצו מבור גדול.

טמפה ביי פתחה היטב ונראה היה שהשאירה את טראומת משחק 5 מאחור. בי ג'יי אפטון, אימת מגישי בוסטון בפלייאוף הזה, ירה להומראן כבר באינינג הראשון וקבע 0:1, כשהוא גורר את טרופיקנה פילד לאקסטזה. אלא שבראשית האינינג הבא הגיב קווין יוקיליס במהירות וקבע 1:1. יוקיליס גם העלה את בוסטון ל-1:2 כשפסילה שלו הכניסה הביתה את דסטין פדרויה באינינג השלישי, אבל בחמישי הגיב ג'ייסון בארטלט בהומר - 2:2. המשחק, אגב, נעצר באינינג הרביעי ליותר מ-20 דקות לאחר שכדור פסילה של וריטק פגע בחזהו של השופט הראשי דארל קאוזינס והוציאו מהמשחק.

באינינג השישי הגיע הכדור של וריטק ליעד הנכון. שילדס, שלא היה במיטבו כל הערב, הגיש לו למרכז והתופס של בוסטון רשם את החבטה הגדולה ביותר שלו בפלייאוף הנוכחי - הומר לשדה הימני ו-2:3 לבוסטון. קוקו קריספ, שהיה מצוין במשחק, הצליח להגיע לבסיס הראשון וג'יי פי האוול החליף את שילדס. האוול, המפסיד ממשחק 5, הרשה חבטה לדייויד אורטיז וזה הספיק לקריספ כדי להיכנס הביתה ולקבוע 2:4 גדול לרד סוקס.

בשלב הזה המשחק הפך להיות קרב של בולפנים, וזה של בוסטון היה מצוין. הידקי אוקג'ימה היה חד במשך שני אינינגים, ג'סטין מאסטרסון פתח רע את האינינג השמיני אבל התאושש ויצא נקי וג'ונתן פפלבון הבלתי נלאה סגר עם שמונה הגשות בלבד. בוסטון מנצחת, אנחנו הולכים למשחק שביעי (2:00, ב-ESPN) וחובבי הפוטבול מוזמנים ליהנות מדרמה גדולה במקום המשחק שהיה מתוכנן להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully