וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: ג'ון היגינס זכה בטורניר גלזגו

19.10.2008 / 23:07

אלוף העולם לשעבר התגבר על קאמבק מרשים של ריאן דיי, ניצח בגמר 7:9 וזכה בטורניר הדירוג הראשון שלו זה 18 חודשים: "הרגשתי הקלה"

ג'ון היגינס זכה הערב (ראשון) בטורניר הדירוג ה-19 שלו בקריירה והראשון שלו זה 18 חודשים, לאחר שניצח את ריאן דיי 7:9 בגמר טורניר גלאזגו והניף גביע לעיני הקהל התומך במדינתו.

הסקוטי הוליך 2:5 בתום הסבב הראשון ועלה ל-2:7 עם פתיחת הסשן השני, אבל יריבו הוולשי העיקש רשם קמבק מרשים וניצח חמישה מששת המשחקונים הבאים. אך ביתרון 7:8 היגינס ידע להתעלות על עצמו והבטיח לעצמו את הניצחון, 7:9. הייתה זו הפעם הראשונה שהיגינס זוכה בתואר דירוג מאז מאי 2007, אז ניצח את אליפות העולם.

"עד שעליתי ליתרון 2:7 ריאן לא הציג את היכולת המצוינת שהוא הפגין לאורך כל השבוע", החמיא המנצח ליריבו, "בסופו של דבר פשוט הרגשתי הקלה על כך שהצלחתי להשלים את הניצחון".

בחצי הגמר היגינס גבר על הפתעת הטורניר, ג'וד טראמפ בן ה-19, שהדיח את רוני אוסליבן ברבע הגמר. היגינס ניצח 4:6 בסדרת משחקונים של הטוב מ-11.

חצי הגמר השני בין דיי הוולשי לאלי קרטר האנגלי היה כנראה המשחק הטוב ביותר בטורניר בגלזגו. דיי, בסדרת ברייקים מרשימה, עלה ליתרון משכנע של 2:5 ונזקק למשחקון נוסף כדי לנצח בהתמודדות. קרטר, הפיינאליסט מאליפות העולם האחרונה, הגיב בניצחונות בשלושת המשחקונים הבאים והישווה ל-5:5. שני השחקנים ביצעו טעויות קריטיות במשחקון ה-11 והאחרון, אלא שטעות של קרטר, שניסה לגמור את המשחק במקום לשחק הגנתי כשהיה בפיגור, איפשר ליריבו לגמור את השולחן.

  • עוד באותו נושא:
  • סנוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully