וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטבי: "היה משחק טוב. כמובן שלא לקהל"

דור בלך וקרן שמש

18.10.2008 / 21:45

למגן הפועל ת"א הייתה פרשנות מעניינת ל-0:0 מול נתניה. גוטמן: "חסר לנו בחוד את הגרוש ללירה". אלמוג כהן סרב ללחוץ את ידו של מתיאוס

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

אם לא די ברמה שהן הציגו, מכבי נתניה והפועל תל אביב סיימו הערב (שבת) בתיקו 0:0 שלא הוסיף כבוד לאף אחד. "אני צריכים לנצח בבית ולא עשינו את זה, אבל הדרך עוד ארוכה", אמר קשר נתניה, שלו מנשה, אחרי המשחק, "אחרי שאיבדנו את המקום הראשון נצטרך לתת יותר 'פוש'. הקהל שלנו נתן היום תצוגה מדהימה".

רביד גזל הוסיף: "חבל שלא סיימנו את זה במחצית הראשונה, כשהיו לנו כמה מצבים נוחים. אבל תיקו אחרי חמישה ניצחונות זה מאזן שאני קונה עד סוף העונה. אני לא מבין למה אנשים מדברים כאילו הפסדנו. אני לא אגיד שהפועל תל אביב באה להסתגר, אבל הם שיחקו צפוף מאוד. הם קבוצה טובה וזו לא תוצאה רעה".

בסיום המשחק נרשמה תקרית, כאשר אלמוג כהן לא לחץ את ידו של לותר מתיאוס, ככל הנראה כי כעס שלא שותף במשחק. המאמן הגרמני אמר בתגובה: "אני מבין שהוא כועס כי הוא רוצה לשחק, אבל הוא חייב ללמוד לכבד את ההחלטות של הצד השני. נכון שהיה לו משחק טוב נגד איטליה, אבל בגומלין הוא נראה היה עייף. הוא שיחק 3 משחקים ברצף, ולכן לא רציתי לסכן אותו והעדפתי שינוח. אף אחד לא קובע לי מי ה-11 שפותחים, רק אני קובע".

לגבי המשחק עצמו, אמר מתיאוס: "היה משחק טקטי טוב, הפועל קבוצה טקטית מעולה עם מאמן מעולה, קבוצה כמוה לא נותנת לך יותר מדי הזדמנויות כי הם לא עושים טעויות, ובכל זאת הגענו ל-3-4 הזדמנויות שזו כמות יפה מול קבוצה כמו הפועל ת"א, אבל לא כבשנו".

גוטמן: "חסר לנו בחוד את הגרוש ללירה"

אלי גוטמן הודה ש"אני לא מרוצה מתיקו 0:0 בליגה של שלוש נקודות", אבל הוסיף: "יחד עם זאת, אני מרוצה שהקבוצה שיחקה עם מחויבות, עם קו ועם דרך. יצאנו למשחק חוץ קשה נגד המוליכה. שיחקנו עד עכשיו ארבעה משחקי חוץ ושניים בבית, אחד מהם ללא קהל נגד מכבי חיפה.

"יש עוד הרבה עבודה, אבל במשחק הזה ראיתי כמה דברים שהייתי שבע רצון מהם. חיפשנו לנצח את המשחק בדרך חכמה, בלי לחשוף את עצמנו יותר מדי. לא הצלחנו, ננסה בשבוע הבא. יש כישרון בקבוצה הזו. זו קבוצה צעירה שעוברת תהליך של התבגרות. היום ראינו את הקבוצה שומרת על ריכוז במשך 90 דקות, לזה אני מכוון. חסר לנו בחוד את הגרוש ללירה".

ליגאל אנטבי הייתה פרשנות מעניינת למשחק: "אני לא חושב שהיה משחק משעמם. היה משחק טוב. כמובן שלא לקהל, שאוהב לראות שערים ומצבים. מבחינה טקטית המשחק היה טוב. אנחנו מרוצים. הגענו למשחק חוץ מול המוליכה ו-0:0 זו תוצאה טובה. נראינו היום טוב ואנחנו צריכים לשפר את החלק ההתקפי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully