וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין מאוכזבים מהתוצאה ומהקהל

יצחק סולומון

18.10.2008 / 21:22

יושב הראש החדש, חסן אבו סלאח, מתחיל להבין לאן הוא נכנס, אחרי ההפסד 1:0 לחיפה ומבטיח שינוי. בקבוצה לא אהבו את מיעוט הצופים

"הטבלה לא משקרת", הודה יושב ראש בני סכנין, חסן אבו סאלח, בסיום המשחק הערב (שבת) בו נחלה קבוצתו הפסד נוסף, ושקעה עמוק במקום האחרון. "במחצית הראשונה שיחקנו טוב, בשנייה לא. אסור לשכוח נגד מי שיחקנו, זה הכדורגל, הם ניצלו הזדמנות וניצחו", אמר היו"ר. על משחק הפתיחה שלו כיו"ר אמר אבו סאלח: "יש דברים חיוביים בקבוצה, יש דברים שלא, ובהם נצטרך לטפל".

לפני המשחק קיבל היושב ראש הפורש, מאזן גנאים, זר פרחים על תרומתו למועדון. מאות אוהדים לבשו חולצות עליהן נכתב "מאזן אוהבים אותך" בעברית ובערבית, לצד הלוגו של הקבוצה. בסיום המשחק לא ירד גנאים לדשא ולחדרי ההלבשה, כמנהגו ב- 15 השנים האחרונות, אלא העדיף לפנות היישר לביתו.

בחדר ההלבשה השתררה דממה בסיום המשחק. השחקנים נראו בהלם. גם המאמן פרדי דוד, שהגיע מאוחר יותר, לא דיבר עם שחקניו. "כדאי שהשחקנים יתחילו להבין שאנחנו במצב קשה", אמר הערב שחקן בקבוצה.

עם התקשורת, פרדי דוד דווקא כן דיבר: "למעט פעולה אחת מיכולת אישית של מכבי חיפה, היינו עדיפים. מה שלא הולך לנו בקלות הולך ליריבות שלנו. ברגע שלא נאבד את הסבלנות, כמו שהיה בחלק גדול מהמשחק, נוכל להבקיע שערים. מוקדם לקבוע אם נהיה קבוצת תחתית", אמר דוד, " אין ספק שמבחינת ניקוד ומבחינת כדורגל אנחנו לא במצב הכי טוב בעולם, אבל אני מאמין בקבוצה הזו.

אכזבה רבה בסכנין לא רק מהתוצאה, אלא גם מכמות הקהל שהגיעה היום למשחק, כ- 2500 צופים בלבד, לאחר שהוצאו למכירה 3900 כרטיסים. "במשחק כזה ציפינו שהמגרש יהיה מלא", הודה גורם בסכנין.

עם הירידה מהמגרש בסיום המשחק מחה הקפטן, מאיר כהן, בפני השופט לירן ליאני: "שלפת לנו צהובים מהר מאוד", אמר לו. כהן: "ליאני בסך הכול שופט מצוין, לא הוא הכריע את המשחק, אבל כקפטן הרגשתי צורך להגיד לו את הדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully