וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אנחנו בכיוון הנכון"

19.10.2008 / 8:00

מאמן חיפה לא מדבר על אליפות, אך מודה שקבוצתו בקו חיובי. מקורבים לרפאלוב: "הוא השתיק את הביקורות". סכסוך בין אנדרסון לחיפה

מכבי חיפה שברה את מחסום דוחא והצליחה לנצח לראשונה במגרשה הביתי של בני סכנין (0:1). הירוקים עשו זאת עם אלישע לוי, מאמן סכנין בעונה שעברה, ובעזרת הנדוניה שהביא עימו מנציגת המגזר. הירוקים עלו בעקבות הניצחון למקום הראשון, ובקבוצה מרוצים מההתקדמות שנעשית באופן עקבי מתחילת העונה.

המאמן המנצח אלישע לוי, סיפר בסיום על התחושות לחזור לדוחא. "הגעתי לחיפה כשעל הכרטיס ביקור שלי כתוב מה עשיתי בסכנין כך שיש לי סנטימנטים, אבל לא על המגרש. היה חשוב לנו להמשיך במומנטום. סכנין שיחקה טוב ועשתה לנו הרבה צרות, אבל אני שמח שכשהיינו צריכים להתגונן עשינו את זה כמו שצריך. לוי מצא לנכון גם לפרגן לשוער הצעיר אמיר אדרי. "אנו כמובן מאחלים לדוידוביץ' החלמה וכמה שיותר מהר. זו לא פעם ראשונה שאמיר משחק והוא עושה את העבודה בצורה טובה".

לוי היה אדיש יותר משאר אנשי הקבוצה ולא נתן לניצחון לשנות לו את הגישה ולצאת בהצהרות אליפות. "מכבי חיפה קבוצה חזקה וטובה. היא נמצאת בכיוון הנכון ואין לנו במה להתבייש. אליפות זו לא מילה גסה, אבל אין לנו מה לדבר עליה עכשיו. אנחנו צריכים להמשיך ולהשתפר. אנחנו בכיוון הנכון".

שאבייר אנדרסון מסוכסך עם חיפה

השוער אמיר אדרי, שזכה למחמאות רבות מאנשי הקבוצה בסיום המשחק, הראה שהוא יודע את מקומו. "אני רוצה להודות למאמן השוערים שלי כי שבועיים עבדנו קשה מאוד ובצורה מאוד אינטנסיבית. אני רוצה לאחל גם החלמה מהירה לניר דוידוביץ'. תמיד מאכזב לחזור לספסל, אבל הביאו אותי להיות מחליף של ניר".

בסביבתו של ליאור רפאלוב קיבלו בשמחה את שער הניצחון של הקשר. "ליאור השתיק את הביקורות כנגדו בעקבות משחק הנבחרת האולימפית", אמרו מקורביו, "הוא הוכיח לכולם מה הפוטנציאל האמיתי שלו ואולי גם באולימפית יבינו שעשו טעות. בסופו של דבר מדובר באחד השחקנים המשמעותיים והחשובים של חיפה העונה".

הקשר עמרי אפק, שעלה כמחליף בדקה ה-74, נראה מרוצה בסיום בשל הקרדיט שקיבל. בחיפה מאמינים שאפק יחזור לעצמו למרות שבתחילת העונה הוא לא היה בתוכניות של אלישע לוי. לעומתו, שלומי ארבייטמן, ששיחק רק חמש דקות, נראה מאוכזב כהרגלו. בחיפה אמרו שלאור הכושר של פאנטני, מיעוט הדקות של ארבייטמן ריאלי.

קשרה של מכבי חיפה אנדרסון שאבייר עשוי לעזוב את ישראל בקרוב ולשוב למולדתו, ברזיל. הבוקר (ראשון) לא התייצב השחקן לאימון מכבי חיפה. במהלך שהייתו בארץ מתאמן אנדרסון עם הקבוצה, אך לא נכלל בסגל ולא נמצא בתוכניות של אלישע לוי עקב חוסר התאמה מבחינה מקצועית. אנדרסון הגיע לארץ מלווה בסוכנו כדי להגיע להבנות עם המועדון הירוק עימו היה קשור בחוזה, אבל הצדדים לא הגיעו לפיתרון. כעת יצטרכו שני הצדדים למצוא פיתרון על מנת לגשר על הפערים.

החלוץ הצעיר רז כהן מהפועל רעננה ינסה להרשים את המאמן אלישע לוי במבחנים במהלך השבוע.

עדכון ראשון: 21:14, 18/10/08
עדכון אחרון: 08:00, 19/10/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully