וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - הפועל פ"ת: לצאת מהמשבר

עטר ממשיך לזגזג בעמדת המגן השמאלי ויפתח הערב (20:50, ערוץ 10) עם אלירן דנין. גם זנדברג בהרכב. המלאבסים עדיין לא קיבלו משכורת

אחרי שניסה בעמדת המגן השמאלי את יואב זיו, דוד אמסלם ואפילו את עידן טל, ראובן עטר יתן את חולצת ההרכב במשחק מחר (ראשון) מול הפועל פתח תקוה לאלירן דנין, שמאז שחזר ממכבי חיפה עדיין לא ראה דקת משחק. פרט לשינוי הזה, יחזרו גם ברק יצחקי ודרק בואטנג, שריצו עונש הרחקה מול קרית שמונה להרכב.

גם מיכאל זנדברג יעלה ב-11 הראשונים, כשעידן טל יחכה על הספסל. כריסטיאן אלברז, שמעון גרשון ואבירם ברוכיאן, שסבלו מפציעות קלות, כשירים כולם ויפתחו. הצ'יליאני סוחב פציעה במפשעה כבר חצי שנה וזקוק לניתוח, אך מסרב לעבור אותו מכיוון שלטענתו הוא בריא. בבית"ר עושים הכל על מנת להישאר עם האצבע על הדופק ועורכים למגן בדיקות תכופות כשכל כאב במפשעה מקפיץ את הצוות הרפואי של הדאבליסטית. ראובן עטר עדיין לא גילה לשחקנים אם ההרכב שתורגל הוא אכן זה שיעלה, ויערוך מחר אסיפת קבוצה, שתערך לאחר אימון קל.

הרכב משוער: טברטקו קאלה; כריסטיאן אלבארס, אריק בנאדו, שמעון גרשון, אלירן דנין; דרק בואטנג, דריו פרננדס, אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג; טוטו תמוז, ברק יצחקי

ובפתח תקוה עוד לא קיבלו משכורות

שחקני הפועל פתח תקוה זכו לעיכוב שני בשכרם השבוע. המשכורות היו אמורות להתקבל ביום רביעי שעבר, אך ההנהלה הודיעה שיחול עיכוב קל עד מוצאי שבת. אתמול הגיע הבעלים רונן אלעד לאימון המסכם באורווה והודיע לשחקנים על עיכוב נוסף: "עוד יומיים הכל יסתדר", אמר להם הבעלים. "יש עיכוב בהכנסות שהיו אמורות להגיע לבקרה". אחד השחקנים אמר: "רונן בדרך כלל לא מפר הבטחות. אנחנו סומכים עליו בעיניים עצומות".

הקשר ג'וניור ויזה ערך אימון חלקי אך אמור לפתוח הערב מול בית"ר ירושלים. הקשר קוני דג'קרידג'ה יחזור להרכב על חשבונו של איציק כהן שסובל מחום גבוה. גל כהן ששיחק במחזור שעבר כקשר אחורי יחזור לעמדת הבלם. שמעון אבוחצירה ופטי נימבה ימשיכו לשתף פעולה בהתקפה. ספק אם החלוץ עמנואל אוסיי בנאיני, שסובל מפציעה קלה, ייכלל בסגל.

שחקני הקבוצה שביט אלימלך ואורי אוזן מתכוונים לערוך מגבית בין השחקנים אם הקבוצה לא תשלם למנהל הקבוצה עופר צברי את הכסף שנגנב ממכוניתו, כ-20 אלף שקל. השחקנים כבר הציעו לקחת יוזמה כזאת, אבל ההנהלה ביקשה לעצור זאת בטענה שתוכל להגיע להסדר עם צברי. שלושה אוטובוסים, מלווים באוהדי הקבוצה, אמורים לצאת אחר הצהריים לטדי.

הרכב משוער: שביט אלימלך; אורי אוזן, גל כהן, סטיבן אופיי, אבי ריקן; קוני דג'קרידג'ה, אייל שן, יוסי רוזן, ג'וניור ויזה; שמעון אבוחצירה, פטי נימבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully