וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייטון מגיע ללמבו

18.10.2008 / 13:34

הקולטס ישחקו בגרין ביי במוקד המחזור ה-7, דנבר נוסעת לפוקסבורו למפגש עם הפטריוטס. רומו עשוי לשחק בדאלאס נגד הראמס

המחזור שעבר היה ללא ספק אחד המטורללים שידענו בליגה שגם כך לא מתיישרת עם שפיות. ניצחונות דרמטיים, עבירות טפשיות שהובילו לנקודות קריטיות והחלטות אימון מטומטמות - הכל מהכל.

על החלטה קטנה הייתי רוצה להתעכב פה - הקריאה של קן וויזנהאנט, מאמן אריזונה, לפסק זמן רגע לפני בעיטה לשער שדה של דאלאס. למה לעזאזל מאמנים ב-NFL עדיין לא מבינים את מה שכל בר דעת יודע - שהקטע של "להקפיא את הבועט" הוא מטופש ולא יעיל? וויזנהאנט כמעט עלה לקרדינלס בניצחון. למזלו ההגנה שלו הייתה שם בתחילת ההארכה.

מה היה לנו בשבוע שעבר? סערת התוצאות די פסחה עלינו, כי 8 מ-14 זה פחות או יותר הממוצע. המדור עומד על 46 מ-87, קצת יותר מ-50 אחוז. נו, העיקר שנשארים בצד החיובי, זה יותר טוב מהמשקיעים בבורסה. בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות:

METV:

19:00: בפאלו - סן דייגו

22:15: גרין ביי - אינדיאנפוליס

FOX:

19:00: קרוליינה - ניו אורלינס

ESPN:

2:30, בין שני לשלישי: ניו אינגלנד - דנבר

* משחק הסאנדיי נייט בין טמפה ביי לסיאטל לא ישודר בגלל משחק הבייסבול.

שידורי פוטבול מרוכזים ניתן לראות בכל יום ראשון בפאב "הברון", מוהליבר 4 ראשון לציון. במקום מסך פלזמה ומקרן המשדר שני משחקים במקביל, יחד עם מבצע "בירה ללא תחתית" עד סוף המשחק השני. למידע ובירורים - רן לטוביץ' (אחד החצאים של שיכוריהו ומסטוליהו) - 054-4953453.

עוד משחק חם ב-NFC דרום (שעה ראשית למשחקים: 19:00)

קרוליינה (2:4) - ניו אורלינס (3:3)

שתי הקבוצות רואות כיצד טמפה ביי ואטלנטה הופכות את הבית הזה למסובך ביותר, ולכן המשחק ביניהן מקבל משמעות עליונה. אחרי הטיול מול אוקלנד בשבוע שעבר, סביר להניח שדרו בריס ורג'י בוש יתקשו יותר מול הפנת'רס, שמוגרו קשות על ידי ההגנה של הבאקנירס. הרץ האחורי של קרוליינה ג'ונתן סטיוארט חולה ובסימן שאלה, הסיינטס עשויים להסתדר בלי מגן הפינה ארון גלן. לסטיב סמית' מקרוליינה יש שבעה טאצ'דאונים בששת המפגשים האחרונים שלו עם הסיינטס, צפו למשהו מעניין ממנו.

התחזית: ניצחון לקרוליינה


בפאלו (1:4) - סן דייגו (3:3)

עוד משחק חם אש יתקיים ב"ראלף ווילסון סטדיום", כשהבילס חוזרים משבוע חופש היישר למשחק מול הצ'ארג'רס. סן דייגו ניצחה בשבוע שעבר די בקלות את ניו אינגלנד, והפעם כמובן שלא צפוי לה טיול קל מול מי שלפחות כרגע נראית כמועמדת הראשית לזכיה ב-AFC מזרח. טרנט אדוארדס חוזר להרכב בפאלו לאחר שסבל מזעזוע מוח באריזונה לפני שבועיים, התופס כריס צ'יימברס שוב לא ישחק בסן דייגו.

התחזית: ניצחון לבפאלו (כי נורב טרנר יעדיף לזרוק במקום לרוץ)


שיקגו (3:3) - מינסוטה (3:3)

עוד משחק בעל השפעה ישירה על בית צפוף. שתי הקבוצות לא הרשימו בשבוע שעבר, אבל בעוד הויקינגים ידעו איכשהו להיחלץ ממבוכה ביתית מול דטרויט, הדובים הראו איך לא מגנים נכון על יתרון ב-11 השניות האחרונות והפסידו לאטלנטה. ברנרד בריאן עשוי לשחק מול האקסית, אלא שפציעת ברך שמה אותו בסימן שאלה למשחק. גאס פררוט ימשיך לפתוח מול הדובים, אותם ניצח בשלושה מארבעת המפגשים האחרונים ביניהם. בריאן אורלכר משיקגו נקנס ב-20 אלף דולר לאחר התנהגות לא נאותה כלפי השופט בשבוע שעבר.

התחזית: ניצחון לשיקגו


סינסינטי (6:0) - פיטסבורג (1:4)

בשקט בשקט פוסעים להם הבנגאלס לעונת התרסקות, ועכשיו מגיע השלב שבו מתחילים לחשוש האם הניצחון הראשון בכלל יגיע. זה בטח לא יהיה קל כשקרסון פאלמר לא משחק וריאן פיצפטריק תופס את מקומו בעמדת הקוורטרבק. הסטילרס חוזרים משבוע חופש, ולמרות התוכניות להרכיב את הרץ האחורי ווילי פארקר, יצטרכו כנראה להסתדר בלעדיו (פציעת ברך).

התחזית: ששש... אנחנו הולכים על סינסינטי, אבל אל תספרו לאף אחד

אופס, הניינרס באים לניו יורק

ניו יורק ג'איינטס (1:5) - סן פרנסיסקו (4:2)

מי שראה את הניינרס בשבוע שעבר מול פילדלפיה מבין כמה שהקבוצה הזו נראית רע. סן פרנסיסקו הרשתה לאיגלס 23 נקודות ללא מענה ברבע הרביעי, והגיע הזמן שמייק נולאן יתחיל לחשוב על אלטרנטיבה לג'יי טי או'סליבן. לא, הגיע הזמן שבסן פרנסיסקו יתחילו לחשוב על אלטרנטיבה לנולאן. בכל מקרה, הג'איינטס רוטשו בקליבלנד בשבוע שעבר, והמשימה שלהם אחת היא - לקום מהר על הרגליים.

התחזית: סן פרנסיסקו היא יריבה נוחה להתאושש עליה - ניצחון לג'איינטס


קנזס סיטי (4:1) - טנסי (0:5)

אחרי שחלף עבר לו מועד ההעברות, טוני גונזאלס נשאר בקנזס סיטי, בה יסיים כנראה את הקריירה וימשיך לשבור שיאים. מבחינת הצ'יפס, הבשורה היא שלאחר רוטציית קוורטרבקים כל כך גרועה חוזר הפותח הקבוע, ברודי קרויל, לעמדה. לא שהוא משהו, ועדיין - עדיף על כל השאר. שתי הקבוצות חוזרות משבוע חופש, הטייטאנס ינסו לנצל את המפגש עם היריבה החלשה לנחיתה רכה ממנו.

התחזית: ניצחון לקנזס סיטי


מיאמי (3:2) - בולטימור (3:2)

אחרי כל הסופרלטיבים שנשפכו על הגנת הרייבנס, היא הגיעה למשחק באינדיאנפוליס ונכתשה עד דק. יש בכך, כמובן, גם אשמה על ההתקפה שלא מסוגלת לייצר מהלכים ומשאירה את ההגנה יותר מדי זמן על המגרש. הדולפינס נוצחו ברגע האחרון ביוסטון בשבוע שעבר, ולא צפויים בבית לבעיות מיוחדות מול ג'ו פלאקו וחבורתו.

התחזית: ניצחון למיאמי


סט. לואיס (4:1) - דאלאס (2:4)

למרות שנראה היה שלא ישחק חודש בגלל פציעה באצבע, טוני רומו אומר שהוא מוכן לעלות למגרש כבר במשחק הזה, ובשלב זה מסווג כ"בסימן שאלה". ההימור שלנו: הוא לא ישחק, ומי שיחליפו הוא בראד ג'ונסון הותיק. הראמס מעודדים מהניצחון בשבוע שעבר על וושינגטון, וינסו להשלים סריה מול היריבה השנואה של הרדסקינס.

התחזית: עם או בלי רומו, ניצחון לקאובויס

חגיגה בגרין ביי (שעה ראשית: 23:05-23:15)

גרין ביי (3:3) - אינדיאנפוליס (2:3)

איזה משחק צפוי לנו ב"למבו", ותודה לחובבי ישו שמשדרים לנו אותו. ארון רוג'רס והפאקרס חוזרים ממשחק קל יחסית בסיאטל, מול פייטון מאנינג והקולטס שניצחו, סופסוף, במגרשם הביתי החדש ומוכנים למשימה. אנחנו מתחילים להיכנס לחורף או-טו-טו, ולנו יהיה קצת גשם בגרין ביי, אם כי הטמפרטורה צפויה להיות נעימה. דומיניק רודס יוביל את התקפת הריצה של הקולטס בהיעדרו של ג'וזף אדאי (פציעה בשריר הירך), כשגם מגן הפינה קלווין היידן ייעדר באינדי.

התחזית: יהיה משחק בן... ניצחון לגרין ביי


יוסטון (4:1) - דטרויט (5:0)

אוי, הליונס, כמה שהם היו קרובים בשבוע שעבר לניצחון במינסוטה. אבל זה לא קרה, דטרויט תמשיך לחפש ניצחון ראשון ותעשה זאת ב"ריליאנט סטדיום" מול הטקסאנס, שחילצו באותו מקום ניצחון ביתי על מיאמי. קלווין ג'ונסון נשאר סופית כתופס הבכיר של דטרויט לאחר המעבר של רוי וויליאמס לדאלאס, ומי שימסור לו הוא דן אורלובסקי, לאחר שג'ון קיטנה סיים את העונה.

התחזית: מאט שאוב והחבר'ה מיוסטון יותר טובים. ניצחון לטקסאנס


אוקלנד (4:1) - ניו יורק ג'טס (2:4)

ברט פארב עומד על מאזן 0:4 בקריירה נגד הריידרס, ובאוקלנד החמימה לא אמורות להיות לו בעיות מיוחדות לעלות ל-0:5. פארב עשוי לקבל סיוע נרחב מלברניוס קולס, שבשני משחקיו האחרונים מול הריידרס תפס יותר ממאה יארד למשחק. אוקלנד חוזרת לאחר תבוסה משפילה בניו אורלינס ורק סופרת את הימים לדראפט.

התחזית: ניצחון לג'טס


וושינגטון (2:4) - קליבלנד (3:2)

מה נאמר ומה נגיד על הרדסקינס, שבשבוע שעבר טרפו את כל הקלפים עם ההפסד הביתי לסט. לואיס? המאמן ג'ים זורן והקוורטרבק ג'ייסון קמפבל רק מחכים לעלות על המגרש, אבל יפגשו את הקבוצה שהנחילה הפסד ראשון לג'איינטס בשבוע שעבר, תוך הצגת משחק מרהיב משני צידי הכדור. שון אלכסנדר יערוך בכורה בוושינגטון כמחליפו של קלינטון פורטיס, קלן ווינסלו, שלא שיחק בשבוע שעבר בגלל פציעה, עדיין בסימן שאלה בקליבלנד.

התחזית: הרדסקינס יתאוששו. ניצחון לוושינגטון

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

משימה חשובה לקאטלר

טמפה ביי (2:4) - סיאטל (4:1) - 2:15, בין ראשון לשני

עד שכבר אמורים לשדר את טמפה ביי, ניצב לו משחק הבייסבול המתוכנן כחוצץ, והחבר שימי עסיס לא יקבל את מבוקשו. הבאקנירס נתנו בשבוע שעבר משחק שכל כולו הצהרת כוונות כשרמסו את קרוליינה, הסיהוקס ממשיכים לצעוד לתחתית בעונה אומללה. ג'ף גארסיה ימשיך לפתוח בטמפה ביי, סנקה וואלאס צפוי לעשות זאת בסיאטל במקום מאט האסלבק הפצוע.


ניו אינגלנד (2:3) - דנבר (2:4) - בין שני לשלישי, 2:30

החדשות המרעישות והלא מרגיעות מבחינת ניו אינגלנד הן שטום בריידי עבר ניתוח שני בברכו בעקבות זיהום שהתפתח, מה שמעכב את תהליך ההחלמה ועלול ליצור תופעות לוואי בהמשך. בינתיים, במאט קאסל הם בוטחים, והביטחון הזה מתערער מאוד אחרי משחק הנפל שלו בסן דייגו. הברונקוס, שגם כך ניצחו את ניו אינגלנד אפילו בשנותיה הגדולות, הפסידו בבית לג'קסונוויל בשבוע שעבר, אבל עם ג'יי קאטלר בעמדת הקוורטרבק יש להם יתרון גדול מאוד.

התחזית: ניצחון לדנבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully