וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל ת"א: קנדה מחוץ לסגל

קרן שמש ודור בלך

16.10.2008 / 14:05

אלי גוטמן ביקש ליצור זעזוע בקרב השחקן. ידין, ורמוט וטלקיסקי יחזרו להרכב, לאלה וזהבי ישובו לספסל. בנתניה, רביד גזל יחזור להרכב הפותח

ממרומי המקום הראשון ואחרי ניצחון בדקה האחרונה על מכבי ת"א תנסה מחר (שבת, הקופסא, 19:30, שידור חי בספורט 1) מכבי נתניה להשלים סוויפ תל אביבי ולנצח גם את הפועל. לותר מתיאוס לא זכה לראות יותר מדי את שחקניו בשבועיים האחרונים בעקבות החגים, שתי חופשות אותן לקח ומשחקיהן של הנבחרות.

המרוויח העיקרי מכך שהשחקנים הבין לאומיים נעדרו הוא רביד גזל, שהרשים במהלך האימונים ויפתח על חשבונו של אלמוג כהן, שקצר מחמאות רבות על היכולת שהפגין במדי הנבחרת הצעירה מול איטליה. הערב (שישי) ערכה לראשונה השבוע מכבי נתניה אימון בסגל מלא, כשביוואן פרנסמן חזר ממשחקה של נבחרת דרום אפריקה. בניגוד לשבוע שעבר, פרנסמן, שפתח כבלם מול הצהובים, יחזור לקישור.

בנתניה רואים חשיבות גדולה במשחקים הקרובים, ושיווקו במהלך השבועיים האחרונים מיני מנוי לשלושת משחקי הבית הבאים, מול הפועל ת"א, בני יהודה ובית"ר. עד היום נמכרו כ-400 מיני מנויים, כשכל המנויים שהוקצו לבני נוער נגמרו ומחר לפני המשחק ימכרו רק מנויי מבוגר. בנתניה מעריכים כי יצליחו למכור קרוב ל-500 מנויים, וצופים להגדיל את כמות האוהדים בקופסא לכ-3,000 צהובים.

הרכב: לירן שטראובר, דדי בן דיין, זאביק חיימוביץ, לואיס מרין, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, רביד גזל, דניאל אומברטו, שליו מנשה, איתי שכטר, ג'ורג' בה

קנדה אאוט, בונדר אין

הפועל תל אביב ערכה ביום שישי בבוקר את האימון המסכם לקראת מפגשה מול מכבי נתניה בשבת. האדומים יודעים כי רק ניצחון תחזיר למתחם חודרוב אווירה רגועה. "אנחנו חייבים ניצחון בשביל הביטחון שלנו", אמר אחד השחקנים בקבוצה. באימון ביום חמישי ערך המאמן אלי גוטמן שיחת מוטיבציה לשחקניו בה ביקש מחויבות למקצוע. היום ערך גוטמן שיחה נוספת עם שחקניו לפני תחילת האימון ודרש משמעת טקטית על המגרש.

המגן עמרי קנדה, שביום רביעי שיחק 90 דקות במדי הנבחרת הצעירה, נופה מהסגל. את מקומו יתפוס דני בונדר, שחוזר לפתוח בהרכב לאחר תקופה ארוכה בה החלים מפציעה. קנדה, המאכזב ביכולתו מתחילת העונה, לא יהיה שותף למשחק. המהלך של גוטמן נועד על מנת ליצור זעזוע ולגרום לשינוי ביכולתו ובמחויבותו של השחקן.

סגל מלא עומד לרשותו של גוטמן מלבד בן לוז שמחלים מפציעה. אביחי ידין, גילי ורמוט ודמיטאר טלקיסקי, שלא היו כשירים במשחק האחרון מול מ.ס. אשדוד, צפויים לחזור להרכב. כזכור לאחר ההפסד של האדומים באשדוד הביע המאמן את אכזבתו משחקנים שקיבלו הזדמנות ולא נלחמו על המגרש – שניים שישלמו את המחיר הם מהראן לאלה וערן זהבי, שיחזרו לשבת על הספסל.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגלאס דה סילבה, אלין טופוזאקוב, יגאל אנטבי, אביחי ידין, שי אבוטבול, ביברס נאתכו, דמיטאר טלקיסקי, גילי ורמוט, סמואל יבואה.

עדכון ראשון: 17/10 14:18
עדכון אחרון: 17/10 19:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully