וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מכבי חיפה: "כעת תראו סכנין אחרת"

מאיר כהן מסתמך על כך שהקבוצה, שלא השיגה עדיין ניצחון, חוזרת לדוחא. אנסומבו יפתח. אצל האורחת, אלישע לוי מתלבט לגבי החלוץ

"יש התרגשות לחזור לדוחא. זה הבית שלנו. אנחנו בהחלט מתגעגעים למגרש הזה", מודה קפטן בני סכנין, מאיר כהן, ערב המשחק מול מכבי חיפה (שבת, 17:20, שידור ישיר בספורט 1) במחזור השישי של ליגת העל. סכנין וכהן מחפשים עדיין ניצחון ראשון העונה והשוער הבטיח לאוהדים: "עכשיו תראו בני סכנין אחרת".

המאמן פרדי דוד ניסה לשדר לשחקנים עסקים כרגיל, למרות שגם הוא יודע כי מדובר במשחק מפתח לגבי עתיד המועדון. דוד תרגל את ההרכב שצפוי לעלות במשחק. דוד הקרין לשחקניו קטעי וידאו של מכבי חיפה ואמר להם: "הם בתקופה טובה, הם קבוצה טובה, אבל אנחנו חוזרים לדוחא מול הקהל שלנו. אנחנו חייבים לקחת שלוש נקודות כדי להחזיר את כוח ההרתעה בבית".

לראשונה העונה יאבד חאמד גנאים את מקומו בהרכב. בסאם גנאים יפתח בפעם הראשונה העונה לאחר שהחלים מפציעה. החלוץ רוברטאס פושקאוס, שהיה טרוד בעשרת הימים האחרונים במשחקי נבחרת ליטא מול סרביה ואיי פארו, נחת רק לפנות בוקר, ערך היום אימון ואינו צפוי לפתוח בהרכב. הקשר מזואה אנסומבו, שפגע בחיים בנון במהלך משחק אימון פנימי השבוע, התקשר לבנון והתנצל בפניו. בעקבות הפציעה בנון לא יהיה כשיר. בסכנין אמרו כי אנסומבו לא יעמוד בפני ועדת משמעת פנימית, אבל הבטיחו כי אם המקרה יחזור, הוא יוענש בחומרה.

לפני המשחק ייערך טקס חגיגי בו יקבל יושב הראש הפורש מאזן גנאים תשורה מיוחדת, כמו גם מאמן מכבי חיפה אלישע לוי, עוזרו גיאורגי דרסיליה והשחקנים ג'ון קולמה וליאוניד קרופניק.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלי עותמן, יא יא פטי, טל חן, בסאם גנאים, מזואה אנסומבו, יניב לוזון, יחיאל צגאי, חאלד חלאיילה, אובודו אוקצ'ה, אושרי גיטא (רוברטאס פושקאוס).

פנטאני או ארבייטמן?

מכבי חיפה ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול בני סכנין (שבת, 17:20). המאמן, אלישע לוי, מתלבט האם להרכיב את החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני, המצוי בכושר טוב, או לפתוח עם שלומי ארבייטמן. פנטאני ופיטר מסיללה נחתו בישראל ויהיו בסגל למשחק, אך המאמן מתלבט משום שפנטאני לא ערך השבוע אימונים מלאים עם הקבוצה.

בחוליית ההגנה צפוי אלון חרזי לפתוח כמגן ימני ואילו דקל קינן, שמחלים בהדרגה מהפציעה באפו, יפתח כבלם. מסיללה יפתח כמגן שמאלי. לוי ערך הבוקר אסיפת קבוצה בה הזהיר את שחקניו משאננות. "סכנין יבואו בהתלהבות גדולה וצריך להיזהר מהם", אמר המאמן. "יש להם מגרש ביתי מובהק, אבל כמו שלא התרגשנו במשחק בטדי, לא נתרגש גם הפעם. צריך לבוא מפוקסים ולא להילחץ". השוער אמיר אדרי יפתח בין הקורות בפעם השניה ברציפות במקומו של ניר דוידוביץ' הפצוע.

לפני המשחק צפוי להיערך טקס פרידה מאלישע לוי, שאימן בסכנין בשנתיים האחרונות, ומהשחקנים ג'ון קולמה וליאונדי קרופניק, שהגיעו לחיפה מסכנין.

ההרכב המשוער: אמיר אדרי, אלון חרזי, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה, בירם כיאל, ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב, גוסטבו בוקולי, יניב קטן, ת'מבינקוסי פנטאני (שלומי ארבייטמן)

עדכון ראשון: 17/10 14:47
עדכון אחרון: 17/10 16:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully