וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-קרית שמונה: טוב שיש פגרה או לא?

המלאבסים יצאו אליה אחרי תבוסה לחיפה, קרית שמונה אחרי שני ניצחונות רצופים. לירן כהן דרש הבהרות בקשר למעמדו כיוון שלא נכלל בסגל

קשר מכבי פתח תקוה, לירן כהן, דרש הבוקר (שישי) הבהרות בנוגע למעמדו בקבוצה, לאחר שלא נכלל בסגל הקבוצה למשחק מול עירוני קרית שמונה מחר. השחקן, שכבר חזר במחזור שעבר לסגל על חשבונו של דני פרדה ונכנס לדקות האחרונות, שוב עובר ליציע.

כהן, שקיבל את הבשורה, נכנס לחדרו של המאמן גיא עזורי לשיחה בארבע עיניים. גורם במועדון אמר: "ישנם שחקנים שרוצים לשאול על מעמדם מכיוון שהם לא משחקים, ולא מדובר במשהו יוצא דופן". בקבוצה העידו כי השיחה בין השניים עלתה לטונים גבוהים, לאחר שכהן דרש לברר מדוע לאחר שהוא היה שחקן הרכב בעונה שעברה הוא לא נכלל אפילו בסגל העונה. גורם בצוות המקצועי אמר שההחלטה התקבלה בעקבות סיבות מקצועיות ולא אישיות.

המגן קובי גנון יישב גם הוא ביציע לאחר שבמהלך האימון אתמול הוא עלה לכדור גובה וחש כאבים בגבו. גם החלוץ טל בן חיים, שנפצע במשחק הנבחרת האולימפית מול איטליה וייעדר חמישה שבועות, לא בסגל. המגן הצעיר חגי גולדנברג, שהורד לקבוצת הנוער עד שיחתום על חוזה חדש לחמש שנים, שוהה בחו"ל עם נבחרת הנוער, ובכל מקרה לא יהיה בסגל.

עזורי אמר לקראת המשחק: "אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה שעשתה ניצחון גדול על בית"ר במחזור האחרון. אנחנו מאוד מכבדים אותם אבל לנו יש את הרצונות שלנו. בסך הכל אנחנו רק במחזור החמישי ולא צריך לעשות ניתוחים אחרי כל מחזור. אנחנו נמצאים בתחילת הדרך ואני מצפה שככל שיעבור הזמן אנחנו נתקדם".

הרכב משוער: אוהד כהן, איסמעיל עמאר, בובאן גראנצ'ארוב, מורד מגמאדוב, נאור פסר, סירמנה דמבלה , סולי צמח, עומר בוקסנבוים, דליבור סטויאנוביץ', ליאור אסולין, פבלו בסטיאניני.

בקרית שמונה מחפשים המשכיות

מאמן עירוני קריית שמונה מישל דיין קיים ביום שישי את האימון המסכם של קבוצתו, לפני משחק החוץ מול מכבי פתח תקווה. ההרגשה בקבוצה היא שפגרת הנבחרת קטעה את המומנטום של הקבוצה, שכלל שני ניצחונות רצופים, כולל אחד על בית"ר ירושלים (0:1) במחזור האחרון לפני הפגרה. דיין הזהיר את שחקניו מפני שאננות, והסביר להם שהפסד יחזיר את הקבוצה אחורה.

על פי המסורת במשחקי החוץ, קריית שמונה תשהה במלון באזור המרכז ותתכונן למשחק. הפרואני חאיר סספדס, שנוסה במשחק האחרון כמגן שמאלי, ימשיך בתפקיד זה. רן קוז'וק, שהחמיץ מספר אימונים השבוע לאחר שאושפז בבית החולים עקב אבנים בכליות, צפוי לפתוח כמגן ימני. באימון שהתקיים בשפיים עמדו לרשותו של המאמן רוב שחקני הסגל, למעט ברק בכר וגיא צרפתי הפצועים. שחקני סגל הנבחרת הצעירה, יובל אבידור ועומר פרץ, הצטרפו לעדן בן בסט ששוחרר בתחילת השבוע מהסגל. שלושתם צפויים לפתוח בהרכב.

"אנחנו חייבים להמשיך בתנופה", אמר קפטן הקבוצה יניב לביא. "צריך שתהיה המשכיות לשני הניצחונות הרצופים שעשינו". על ההרכב החסר של הקבוצה אמר לביא: "לא מסתכלים על מי שחסר אלא על מי שמשחק. אני בטוח שכל אחד שיעלה ייתן את המקסימום למען הקבוצה".

הרכב משוער: דני עמוס, רן קוז'וק, יניב לביא, סאלח חסארמה, חאיר סספדס, עבאס סואן, יובל שבתאי, עוזה אבובקרי, עומר פרץ, יובל אבידור, עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully