וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תספידו את המפלצת

17.10.2008 / 6:51

בייסבול: בוסטון פיגרה 7:0 ו-3:1 בסדרה מול טמפה ביי, אבל שמה שמונה ריצות בשלושת האינינגים האחרונים, ניצחה 7:8 ונשארה בחיים

בוסטון - טמפה ביי 7:8 (2:3 לרייז בסדרה)

מנצח: ג'סטין מאסטרסון
מפסיד: ג'יי פי האוול

אל תגידו יותר "לא ייאמן" על שום דבר בבייסבול, בטח לא כשזה קשור בבוסטון רד סוקס. הקבוצה שניצחה את היאנקיז אחרי שפיגרה 3:0 ב-ALCS ב-2004, זו שעברה את קליבלנד בשנה שעברה באותו שלב אחרי פיגור 3:1 בסדרה - האלופה הגאה השלימה הלילה את המהפך הגדול ביותר במשחק פלייאוף מאז 1929. מפיגור 7:0 ומסדרה דכאונית שאיימה להפוך לתבוסה מחפירה, הרד סוקס חזרו לחיים. וכשבוסטון חוזרת לחיים, סימני העבר מראים שזה לא טוב ליריבה.

הכל הלך בכיוון של טמפה ביי. אחרי שהרייז שחטו הלכה למעשה את בוסטון בשני המפגשים הקודמים בפנוויי פארק, הם נתנו עוד שבע סיבות להאמין שזה לא יהיה שונה. טמפה ביי הובילה 0:5 באינינג השלישי והדרך לוורלד סירייס נראתה סלולה עוד יותר, עם יתרון 0:7 באינינג השביעי.

אבל אז קרה מה שקרה בפנוויי פארק כל כך הרבה פעמים בשנים האחרונות - הרד סוקס, בכוחות אחרונים, מצאו חיים חדשים. בתחתית האינינג השביעי הכניס ג'ד לאורי ריצה שנראתה חסרת משמעות וצימק ל-7:1 כשעל הבסיסים עמדו שני שחקנים ודייויד אורטיז עלה לחבוט מול גרנט בלפור. אורטיז, שהיה קטסטרופלי בסדרה, סובב הפעם היטב את המחבט וצימק עם הומראן של שלוש ריצות ל-7:4. פנוויי פארק, שחלק מיושביו עזבו קודם לכן, התחיל להידלק. זה היה האות למהפך.

באינינג הבא הגיש דן ווילר, גיבור משחק מספר 2, ומייד נתן הומר בן שתי ריצות לג'יי די דרו - רק 7:6, האקסטזה בעיצומה. עם שני אאוטים הגיש ווילר לקוקו קריספ, ואחרי קרב בן עשר הגשות חבט קריספ לשדה הימני, הכניס את מארק קוטסאי הביתה ואחר כך נפסל, אבל הנזק לטמפה ביי נעשה - 7:7. לאינינג התשיעי עלה ג'יי פי האוול, עוד מניה בטוחה לכאורה, להגיש. לאחר שגיאה של אבאן לונגוריה הגיע קווין יוקיליס לבסיס השני. האוול הוליך בכוונה את ג'ייסון ביי ואז הגיש לדרו. זה ירה כדור חזק שחלף מעל גייב גרוס והשאיר את הניצחון בבוסטון - 7:8 מדהים.

המפתח של טמפה ביי בשני המשחקים הקודמים בפנוויי פארק היה להוציא את הקהל הביתי מהר מהמשחק. הם עשו זאת תחילה בדרך הקצרה ביותר שיש - הכדור הארוך. אפטון (איזו סדרה יש לו!) ואבאן לונגוריה עשו זאת שוב במשחק הזה, כמו בשני המשחקים הקודמים. אפטון ירה להומראן בן שתי ריצות כבר באינינג הראשון על דייסקיי מאטסוזקה החלש וקבע 0:2, ובאינינג השלישי חבט קרלוס פניה לעוד הומר של שתי ריצות, לונגוריה ירה לבודדת מיד אחריו ושוב, כמו במשחקים הקודמים, טמפה ביי עלתה ליתרון כמעט בלתי סגיר כבר אחרי שלושה אינינגים - 0:5.

מכאן זה נראה היה כמו משחק לפרוטוקול. הרד סוקס נראו שבורים, עייפים ובעיקר שידרו שהם רוצים שהסיוט ייגמר. אבל אז הגיע המהפך, והרד סוקס חוזרים לטרופיקנה פילד לעוד משחק אחד לפחות. בלילה שבין שבת לראשון יגישו ג'יימס שילדס לטמפה ביי וכנראה ג'ון לסטר לבוסטון. יהיה אש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully