וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תציב שמירה אישית על ויזה

דור בלך

16.10.2008 / 18:25

הדאבליסטית חוששת מהקשר הפרואני המצוין שהושאל להפועל פ"ת, ותציב עליו שמירה אישית ביום ראשון. ברוכיאן נפצע, אך יהיה כשיר

אבירם ברוכיאן נפצע במהלך אימון בית"ר ירושלים הערב (חמישי) ונטש את האימון, אך צפוי להיות כשיר למשחק מול הפועל פ"ת. הקשר נפצע לקראת סיום האימון מתיקול במהלך משחקון פנימי, ופונה לחדר הטיפולים. ברוכיאן עשוי להיעדר מהאימון מחר, אך בצוות הרפואי מאמינים כי יהיה כשיר כבר לאימון המסכם בשבת.

האלופה התאמנה השבוע לראשונה בסגל מלא, כששחקני נבחרות ישראל שבו לאימוני. מסביב המגרש נתלו שלטים וחולקו פליירים של ארקדי גאידמק, במירוץ הבחירות שלו. על הדשא, כריסטיאן אלוורז שוב ערך אימון מלא וישחק בשבת. מי שלא התאמן הוא טוטו תמוז, ששיחק אתמול במדי האולימפית וערך אימון שחרור קל.

הבינלאומיים חזרו מאוכזבים מהתוצאות של הצעירה והבוגרת, אך למרות זאת האימון התנהל באווירה טובה. "תמיד כיף לחזור לבית"ר", סיפר אחד מהשחקים שחזר הבוקר מריגה. "אתמול היה מאכזב מאוד, אבל עכשיו חייבים לחשוב על הפועל פ"ת. הם יריבים קשים ונראים טוב, פשוט וקל זה לא יהיה". ראובן עטר, שיעביר רק בשבת תדרוך טקטי על היריבה, כבר הספיק להזהיר את שחקניו מג'וניור ויזה ומתכנן להצמיד לו שמירה אישית.

במהלך משחקון פנימי באימון התלונן ברק יצחקי מספר פעמים על כך שראובן עטר לא שרק לזכותו עבירות, ובתגובה המאמן שלח אותו לרוץ מסביב למגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully