וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן לשחקניו: "כשאתם מגיעים למועדון תשאירו את הפלאפונים בבית"

קרן שמש

16.10.2008 / 18:07

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, דרש משחקניו לגלות רצינות: "תכבדו את המקצוע". גילי ורמוט ואביחי ידין צפויים לחזור להרכב בשבת

הפועל תל אביב ערכה הערב (חמישי) אימון לקראת המפגש מול מכבי נתניה שיתקיים בשבת הקרובה. מאמן האדומים, אלי גוטמן החליט לנצל את נוכחותכם של כל שחקני הקבוצה עם חזרת שחקני הנבחרת הצעירה, עמרי קנדה וביברס נאתכו, ולפני האימון ערך שיחה בה הוא דרש מחניכיו רמת מחויבות גבוהה יותר למועדון ולמקצועם. "מהיום והלאה, ברגע שאתם מגיעים למתחם תשאירו את הפלאפונים שלכם בחוץ. גם כשאני מגיע למועדון אני מכבה את הפלאפון. אני רוצה לראות שאתם מכבדים את המקצוע שלכם, תגלו מחויבות למה שאתם עושים", אמר גוטמן לשחקים. "שחקנים הגיעו לנבחרת דרך המועדון ואסור לשכוח את זה, אני רוצה לראות משמעת טקטית וריכוז, תראו איך האיטלקים שיחקו אמש", הוסיף המאמן.

לאחר האסיפה יצאו השחקנים אל מתחם האימונים. בן לוז הפצוע ממשיך לערוך אימונים חלקיים והוא אינו צפוי להיות כשיר למשחק הקרוב, בעוד עמרי קנדה, ששיחק 90 דקות עם הנבחרת הצעירה אמש, ערך אימון שחרור עם מאמן הכושר רון ציבלין. ביברס נאתכו, שנכנס כמחליף באותו משחק, ערך הערב אימון מלא. על פי האימון נראה כי גוטמן יערוך מספר שינויים בהרכב. מי שעלולים לאבד את מקומם הם ערן זהבי ומהראן לאלה, שהציגו יכולת חלשה במשחק האחרון מל מ.ס אשדוד. גילי ורמוט ואביחי ידין שלא היו כשירים במשחק הקודם צפויים לחזור ל-11 הפותחים.

ביום ראשון ה-19.10 בשעה 11:00 במתחם חודורוב, יבחנו צוות המאמנים של המועדון ומחלקת הנוער שחקנים מכל הקבוצות בגילאי נערים ב' ונערים ג'. אלה שיתקבלו יזכו להיות חלק מפנימיית המחוננים של המועדון - "הבית האדום" בחולון, שהצמיחה שמות כמו בן סהר, ביברס נאתכו, דני בונדר, רמי דואני ועוד. בשונה משנים קודמות, חניכי הפנימייה יזכו השנה לאימון שבועי עם הצוות המקצועי של הקבוצה הבוגרת, יוסי אבוקסיס ורון ציבלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully