וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: רגע לפני ה-BCS

רן לטוביץ' ותומר ספירשטיין

16.10.2008 / 15:36

הדירוג הקובע למשחקי הבול יחל בשבוע הבא להתפרסם, ולפני כן תארח טקסס את מיזורי, אלבמה את מיסיסיפי וג'ורג'יה את ואנדרבילט

ממש בלי ששמנו לב, עברנו שני שלישים של העונה. ולומר את האמת – אנחנו כבר מתחילים להרגיש געגועים. איך לעזאזל יכול להיות שזה רץ כל כך מהר? איך אומרים – הזמן טס כשנהנים. כל מחזור מקבל מאיתנו סופרלטיב חדש של מחזור קובע, אבל בעונה כל כך קצרה, זה באמת ככה. כל מחזור הוא להיות או לחדול, כל הפסד הוא כל העולם – רק תשאלו את טומי באודן, שפוטר מקלמזון לאחר עשור בתפקיד. אז השבוע אנחנו מקבלים שידורים חיים שאמורים, לשם שינוי, להיות גם של משחקים חשובים. עונת הבייסבול בישורת האחרונה באמת, כך שתוך שבועיים לא אמורים להיות תירוצים. אה, כן, תיכף מתחיל טורניר ההזדמנות האחרונה באוריגמי. אז מה קורה איתנו השבוע? הנגאובר, כרגיל. אבל מה יהיה ברקע?

האם הלונגהורנס יישארו בפסגה?

טקסס (1) – מיזורי (11)

קודם נתחיל בכך שאם משחק הבייסבול ייגמר בזמן, אנו נזכה לראות בשידור חי את המשחק הכי חשוב של המחזור. קולט מק'קוי ומאק בראון נושמים אוויר פסגות, ורן מסתובב לו בפאב כמו טווס בחנות ממתקים (או משהו כזה). מה שאומר – מתכון לזעזוע, לפי המזל שלו. מיזורי מגיעה למשחק, כשהיא יודעת שהפסד ידפוק לה – כנראה סופית – את הסיכויים להגיע לבול מרכזי, ואם לא הייתה מפסידה בשבוע שעבר, היא יכלה להיות המדורגת מספר 1. צפו לסקור גבוה ולדו קרב בין שניים מהק"בים הטובים בליגה, שאוהבים למסור – והרבה. דרך אגב, למי שפנוי בשבת בלילה, אתם מוזמנים לצפות במשחק בפאב הברון (מוהליבר 4, ראשון לציון), וליהנות ממופע העצבים של רן.

אלבמה (2) – מיסיסיפי

הרבלס כבר הצליחו לנצח בחוץ מדורגת גבוהה אחת מה-SEC (פלורידה). האם יצליחו לעשות את אותו הדבר גם לקרימזון טייד של סייבן? אנחנו לא מאמינים, אבל מצד שני, טומי באודן האמין שהוא הולך לקחת את ה-ACC בהליכה. הטייד חוזרים משבוע חופש, שזה – כפי שאתם כבר יודעים – עלול להוות מכשול לא פחות ממנוחה מתבקשת.

פן סטייט (3) – מישיגן

הניטני ליונס על גג העולם. אחרי תצוגת תכלית מרשימה מול ויסקונסין בשבוע שעבר, מגיעים הוולוורינס המסכנים אחרי הפסד לטולדו, בכדי לנסות לתקוע טריז בגלגליו של ג'ו פטרנו בדרך למשחק הגדול. מנגד, ג'ו-פא יודע טוב מאוד שלא משנה מי היריב – אסור לזלזל. אמנם הליונס עם הראש לעבר הבאקאייז, אבל אין כמו משחק "חסר חשיבות" מול קבוצה גמורה כדי לנחס עונה שלמה.

אוקלהומה (4) – קנזס (16)

עוד משחק מתוצרת הביג-12 שאמור להפגיש, גם הוא, בין שניים מהק"בים הטובים בליגה – סאם בראדפורד של הסונרס נראה פשוט אימתני, ומולו טוד ריסינג של הג'יי-הוקס. גם פה יהיו הרבה נקודות על הלוח, וגם פה מי שתפסיד יכולה לשכוח מבול רציני. השאלה היא איזו הגנה תתעלה על עצמה – זו שלא הצליחה לעצור את מק'קוי (אוקלהומה) או זו שלא הצליחה לעצור את אייווה (קנזס).

וושינגטון סטייט – דרום קליפורניה (6)

איזה משחק מגעיל אנחנו מקבלים בשידור ישיר (שבת, פוקס ספורט, 21:30). צפוי טבח די חסר רחמים ומשמים של סאנצ'ז, מקנייט ושאר הטרוג'אנס, מול קבוצה שאין לה שום דבר מה למכור, וגם לא ק"ב. עוד "וי" בטבלת הניצחונות של פיט קארול, ואת זה אפילו אנחנו לא יכולים לנחס.

טקסס איי.אנד.אם – טקסס טק (7)

עוד משחק שאנחנו מקבלים בשידור ישיר באדיבות החבר'ה הטובים של פוקס ספורט (שבת, 18:00). אחרי מותחן לא פשוט שעברו הרד ריידרס בשבוע שעבר מול הקורנהאסקרס של נברסקה, נוסעים הארל ושות' למשחק מול קבוצה מאוד דומה (להאסקרס) – האגיס מטקסס.

ואנדי לא רוצה עוד הפסד

אוקלהומה סטייט (8) – ביילור

הקאובויס של גאנדי לא יודעים את נפשם משמחה, ולא זוכרים מתי ראו דירוג כל כך גבוה בפעם האחרונה. סביר להניח שיימנעו מפאדיחה השבוע, ויטפסו עוד מקום או שניים במעלה הדירוג.

טי.סי.יו – בריגהם יאנג (9)

המשחק המוקדם שישוחק כבר הלילה (חמישי) מפגיש את הפתעת העונה עד כה מול המבחן הקשה ביותר שלה בינתיים. מקס הול הסתדר יפה מאוד עד כה מול הגנות חלשות, עד כדי כך ששמו הוזכר ברשימת המועמדים להייזמן, אך הצפרדעים המקורננות של טקסס הן מכשול קטלני, בטח שבבית. אנחנו מריחים הפתעונת וסוף לשושלת הניצחונות הארוכה באמריקה.

ג'ורג'יה (10) – ואנדרבילט (22)

הבולדוגס לא ממש ספרו את המשחק הזה בתחילת העונה, אבל ואנדי היו בלתי מנוצחים עד לשבוע שעבר, מה שהופך את המשחק הזה למפגש צמרת שיכול להתפתח למשהו מעניין. התחזית שלנו – לא יהיה מעניין, והבולדוגס יבצעו את זממם בקומודורס כאילו היו פאריס הילטון כשיש מצלמת לילה בסביבה.

מישיגן סטייט (20) – אוהיו סטייט (12)

מפגש צמרת נוסף שדי מפתיע הוא המשחק הזה. מי היה מאמין, בתחילת העונה, ששתי הקבוצות הללו ייפגשו בקרב מכריע כשאף אחת מהן אינה המדורגת הגבוהה של החטיבה הזו? מי היה מאמין שדווקא המפגש מול סטייט יהיה המשחק הקשה של הבאקאייז מול קבוצה ממדינת מישיגן? ביני וולס מול ג'אבון רינגר במפגש על הזכות להיקרא "הרץ הטוב בביג-10" ועל הסיכויים לשחק ברוז-בול.

דרום קרוליינה – לואיזיאנה סטייט (13)

בשנה שעברה המשחק הזה התאפיין במהלך המבריק של הפייק פילד גול, בדרך של הטייגרס לעבר האליפות הנכספת. השנה, הטייגרס עדיין בתמונת האליפות, ודווקא סטיב ספורייר הוא זה שיצטרך למצוא מהלך קסמים מבריק בשביל לשמור על הכיסא שלו. הגיימקוקס נראים רע מאוד – בבית או בחוץ, ואין סיבה שהטייגרס לא יעברו את המשוכה הזו. מצד שני, כפי שאנחנו אוהבים לומר – זה ה-SEC. אין משחקים קלים.

יוטה (14) – קולורדו סטייט

היוטס עדיין בלתי מנוצחים, וזה לא קשה – כשהיריבים של הקבוצה הן קבוצות כמו קולוראדו סטייט. הראמס לא צפויים לעשות חיים קשים מדי ליוטס, שאמורים להמשיך בקרוז קונטרול עוד שבועיים עד למפגש מול טי.סי.יו.

בויזי סטייט (15) – הוואי

אל תנסו לבדוק את הטלוויזיה שלכם בשישי בלילה – המגרש בבויזי באמת כחול. הברונקוס שועטים במעלה הדירוג, והכאב של ההפסד להוואי בשנה שעברה עדיין מהדהד בזיכרון. השנה, הסיפור אמור להיות שונה, כשללוחמים מהוואי אין איזה קולט ברנאן מתחת לסנטר.

איפה ריאן, איפה?

בוסטון קולג' – וירג'יניה טק (17)

בשנה שעברה המפגש הזה התאפיין בקאמבק המדהים של מאט ריאן, כמו גם במשחק הגמר על אליפות ה-ACC. השנה, ריאן עושה חיל במקצוענים, וההוקיס נראים רחוק מלהרשים – לפחות הגנתית – כמו אשתקד. צפו למשחק בסקור נמוך עם יתרון קל בשדה לאורחים מוירג'יניה. מהלכי קסם לא יהיו כאן.

וירג'יניה – צפון קרוליינה (18)

הטאר הילס – ההגנה הטובה באמריקה, להזכירכם – נמצאים גבוה בדירוגי ה-ACC, והם כבר חושבים על אליפות. אבל לשחק בוירג'יניה זה לא פיקניק כמו שהיה באוגוסט (הטרוג'אנס, זוכרים?), והקאוואלירס הולכים למרר לבוטש דייויס את החיים. תוסיפו למשוואה הזו את העובדה שברנדון טייט, הרסיבר של הטאר הילס, סיים את העונה (והקריירה שלו במכללות), ותקבלו בעיה התקפית לקבוצה שהסתמכה עד עכשיו על ההגנה. משחק לא פשוט, שיכול ללכת לכאן או לכאן. אנחנו מהמרים שזה ילך לשם.

דרום פלורידה (19) – סירקיוז

מאט גרות'י והשוורים אמורים לטייל מול האורנג' מסירקיוז, שלא ממש מהווים איום – בטח שלא בחוץ, ולהתחיל לקצור ניצחונות בביג-איזי.

מרילנד – ווייק פורסט (21)

מוקש לא פשוט עבור הדימון דיקנס – מול קבוצה שיודעת למרר לאויבות שלה את החיים. הצבים מטמטמים באופן עקבי את סדרי העולם ב-ACC, לנו אישית יש תחושה שיוסיפו עוד פרק לטמטום הזה.

נייבי – פיטסבורג (23)

פיט כבר מובילים את הביג-איזי, עם מאזן פנימי של 0:2, ולשחק בנייבי זה תמיד מעניין, ומבחן טוב עבור הגנת הריצה, שידועה כטובה בפיטסבורג. בהתחשב בזה שלנייבי באמת אין יותר מדי מה למכור באוויר, אנחנו נלך עם פיט, למרות שאי אפשר לדעת איזה מידשיפמן יגיעו למשחק – אלו שניצחו את ווייק פורסט, או אלו שהפסידו לדיוק.

אריזונה – קליפורניה (25)

קליפורניה באמת לא יודעת איך לעזאזל היא בדירוג (האמת, גם אנחנו לא), וכנראה שזה עוד ביטוי לחולשת הפאק-10 השנה. אריזונה יכולה לעצבן כשהיא משחקת בבית, וקל בטח שלא יהיה לגולדנים.

המחזור הזה מסמן את תחילת פרסום דירוג ה-BCS, הלא הוא הדירוג שקובע מי ישחק באיזה בול, וזה אומר שהחל מיום ראשון הקרוב אנחנו נכנסים לישורת האחרונה. כן, אנחנו יודעים, גם לנו בא לבכות על כמה שהעונה קצרה, ועל כמה שאנחנו יכולים בפרק הזמן הקצר הזה לנפח לכם את המוח בשטויות שלנו. בשבוע הבא נתחיל בסקירה מעמיקה יותר של נושאים שמצריכים טיפול לקראת סוף העונה, כך שיש עוד למה לחכות. השבוע אנו נהנים מארבעה משחקים בשידור ישיר (אלא אם יהיה מותחן בטורניר הפינג פונג לגמדים מקסיקניים שתומי עין), ולשם שינוי אנחנו אפילו מצ'ופרים במשחק המרכזי של המחזור. לא נותר לנו אלא לקוות שמגמה זו תימשך ותתפשט ככל האפשר. כן, אנחנו יודעים מה אתם חושבים – ממש כמו קיבוצניקיות, רק בלי החול בסנדלים ובלי הנובלס. שיהיה סוף שבוע מהנה לכולם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully