וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסטזה בפילי

16.10.2008 / 8:31

פילדלפיה שוב ניצחה בלוס אנג'לס, 1:5 את הדודג'רס, סגרה את הסדרה ביניהן על 1:4 ועלתה לוורלד סירייס לראשונה לאחר 15 שנים

לוס אנג'לס דודג'רס - פילדלפיה 5:1 (הפיליז ניצחו 1:4 בסדרה)

מנצח: קול המלס
מפסיד: צ'אד בילינגסלי

בהיסטוריה של הספורט אין הרבה קבוצות שרשמו 10 אלפים הפסדים. אה, סליחה, אין אף קבוצה שרשמה 10 אלפים הפסדים מלבד פילדלפיה פיליז. אבל כל זה לא משנה כרגע, כי אותם הפיליז ישחקו בשבוע הבא בוורלד סירייס. עכשיו הם רק צריכים לחכות למנצחת בסדרה בין טמפה ביי לבוסטון כדי לדעת נגד מי. "סופסוף קיבלנו את הצ'אנס הזה. המועדון הזה רגיל כל כך להפסיד וכל הזמן שמענו את הצעקות '93, 93'", אמר ג'ימי רולינס. 93' היא השנה האחרונה שבה העפילה פילדלפיה לוורלד סירייס.

הפיליז העלו את קול המלס לגבעה והמגיש המוכשר החזיר שוב את ההשקעה, עם שבעה אינינגים אדירים וחמישה סטרייקאאוטים. מהצד השני עלה צ'אד בילינגסלי, שקיווה לכפר על הגשה נוראית במשחק 2 של הסדרה אבל שוב לא עמד בלחץ. הוא יצא אחרי פחות משלושה אינינגים ולקח עמו את ההפסד האחרון של לוס אנג'לס העונה. מני רמירז כבר לא יפגוש את בוסטון (שבעצמה עומדת על פי התהום כרגע), אבל לפחות זכה לרשום הומר פרידה באינינג השישי, שצימק ל-5:1.

פילדלפיה עלתה ליתרון מהיר מהומר של רולינס, האיש הראשון שעלה למגרש לחבוט - 0:1. באינינג השלישי זה כבר היה 0:3, כשריאן הווארד הכניס את רולינס הביתה בסינגל ופאט ברל הכניס את צ'ייז אטלי. בשלב הזה משה ג'ו טורה את בילינגסלי מהמשחק. שתי שגיאות הגנתיות נוראיות של רפאל פורקאל, באינינג חמישי מזעזע, איפשרו לפילדלפיה לרשום עוד שתי ריצות וללכת לפתוח את השמפניות, כשלפני כן מגיע רמירז עם הומר הפרידה.

פילדלפיה מחכה, כאמור, למנצחת בין בוסטון לטמפה ביי, כשהרייז מובילים 1:3 ויכולים לסגור את הסיפור בפנוויי פארק כבר הלילה (שידור ישיר ב-ESPN החל מ-2:00). טמפה ביי תעלה עם סקוט קאזמיר, דייסקיי מאטסוזקה יפתח בבוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully