וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לי אמונה, והיא תנצח"

16.10.2008 / 7:03

יוסי בניון אמר אחרי ה-1:1 בלטביה ש"זה אחד המשחקים המאכזבים בקריירה שלי", אבל אבי לוזון ממשיך להבטיח: "נסיים בראשות הבית ונגיע למונדיאל". איך? צפו בתוכנית של יו"ר ההתאחדות

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

אכזבה קשה נרשמה אמש (רביעי) במחנה של נבחרת ישראל, לאחר ה-1:1 בלטביה. אומנם התוצאה לא סוגרת את הגולל על סיכויי הנבחרת להעפיל למונדיאל, אבל ספיגת השער בדקה ה-90 גזלה מהנבחרת שתי נקודות יקרות, שבהחלט הגיעו לה. היום נחתה המשלחת חזרה בישראל, ועל אף האכזבה והעייפות, ניתן היה לחוש ניצנים של אופטימיות ואמונה.

ללוזון יש תוכנית

"זה כואב, כואב מאוד, יכולנו להיות בראש הבית" אמר אליניב ברדה, "פעם הדקה ה-90 לטובתנו, ופעם לרעתנו, זה הכדורגל. בסופו של דבר, הכל פתוח בבית. אחרי ששמענו על הניצחון של שווייץ עשינו חישובים. התוצאה הזאת עושה קצת בלגן, אבל אסור לשכוח שאנחנו היחידים שעדיין לא הפסדנו בבית, ויש לנו עוד שלושה משחקי בית".

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון המשיך בקו האופטימי: "האכזבה היא גדולה, אבל אנחנו רואים שהבית די פתוח, ואחרי הניצחון של שווייץ ביוון, זה קצת מקהה את תחושת האכזבה.

"אבל אגיד בפשטות", המשיך היו"ר: "יש לי אמונה, והיא תנצח. יש לי חלום, וזה להגיע למונדיאל, ואני מקווה להנחיל אותו לכולם.

"אתן לכם את התסריט שיוביל אותנו למונדיאל: ארבעה ניצחונות בבית על יוון ושלוש הקטנות זה 12 נקודות, ואז אנחנו מגיעים ל-20 נקודות. אחר כך תיקו ביוון, תיקו בשוויץ, ועם 22 נקודות אנחנו בראשות הבית".

"הניצחון של שוויץ ביוון יכול להעמיד אותנו במבוכה בסוף הקמפיין", אמר גורם בנבחרת, "מדובר כאן בבית משוגע בו קבוצה שמפסידה ללוקסמבורג בבית יכולה לנצח את יוון בחוץ. מצד אחד זה מראה שכל האפשרויות פתוחות, אבל מצד שני גם מעמיד אותנו בסימן שאלה גדול בנוגע להמשך דרכנו בקמפיין".

בנבחרת היה מי שביקר את העובדה שדרור קשטן לא ערך חילופים הגנתיים במצב של 0:1, אבל יחד עם זאת ברור לכולם כי לא בקשטן האשמה והשחקנים הטילו את האחריות בעיקר על משחק ההגנה הנרפה והזלזול בדקות הסיום.

דרור קשטן נראה מאוכזב מאוד בסיום. כשנשאל המאמן מדוע לא עשה חילופים ברגעי ההכרעה, סיפר: "דווקא הייתה כוונה לעשות חילוף, אבל בסופו של דבר זה לא התאפשר".

"היינו בשליטה של המשחק, הנענו כדור, החזקנו כדור, אבל בסוף השחקנים עשו שגיאה לא חכמה", סיפר המאמן, "במקום בפאול לטובתנו להעביר את הכדור לשטח של היריב ולהחזיק אותו שם, העברנו אותו לחלק שלנו, ושם הייתה השגיאה".

הקפטן יוסי בניון אמר בסיום: "זה אחד הרגעים המאכזבים בקריירה שלי. חבל, כי היה לנו את הניצחון בידיים. עשינו את העבודה, באנו למשחק חוץ לא קל, שיחקנו טוב, אבל חסרה לנו קצת תשומת לב. בסוף, בדקה 90, במקום להחזיק עוד בכדור, ללכת לקרן, להעביר את הזמן, הלכנו קדימה כאילו היינו חייבים לשים עוד גול. חבל שסופגים גול מטעות, מחוסר תשומת לב".

החלוץ רוברטו קולאוטי, שלא נכלל בסגל פעם נוספת, שוב נראה מאוכזב מאוד אך בנבחרת הבהירו כי עד המשחקים הבאים בחודש מרץ, קולאוטי יוכל להוכיח את עצמו במדי מנשנגלדבאך ולחזור להרכב הנבחרת.

עדכון ראשון: 15.10, 22:00
עדכון אחרון: 16.10, 7:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully