וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט נפגש עם הספורטאים הנכים

פנחס וולף ואברהם תשובה

15.10.2008 / 18:27

המשלחת הפראלימפית, שסיימה את המשחקים עם שש מדליות, פגשה את ראש הממשלה, שהבטיח: "הנושא לא יירד מסדר היום הציבורי"

ראש הממשלה אהוד אולמרט נפגש הערב (רביעי) עם ספורטאי נבחרת הנכים, שייצגו את המדינה במשחקים הפראלימפיים בבייג'ינג. המשלחת, שסיימה עם שש מדליות כשאף אחת מהן לא זהב, קיוותה לשמוע בשורות מאולמרט לגבי תיקצוב ספורט הנכים.

במפגש עצמו נכחו מצד המשלחת הישראלית בין השאר הטניסאים, שרגא ויינברג ובועז קרמר, שזכו בכסף, מאמן נבחרת הכדורסל, אריק פינטו, קפטן הנבחרת, רותם פיליפס, טניסאי השולחן, זאב גליקמן, השחיינית ענבל שוורץ וראש המשלחת, משה (מוץ) מטלון..

בתחילת המפגש סיפרו הספורטאים לראש הממשלה על הישגיהם והביעו את אכזבתם מהאפליה הקיימת, לטענתם, בתגמול הספורטאים הנכים. אולמרט עבר בין הספורטאים וכשהגיע לויינברג הוא התעניין מקרוב במדליית הכסף שלו.

אולמרט אמר במפגש שנערך בסוכתו כי "קשה לי להתחייב בשם ממשלה עתידית על תקציבים לספורט הנכים אבל אני אדאג שהנושא לא יירד מסדר היום הציבורי". עוד הוסיף ראש הממשלה כי "אתם לא מבקשים תנאים של ספורטאים בארצות הברית, אתם בסך הכל מבקשים תקציב דומה לתקציבים של ענפים אחרים בספורט.

"יש בסיס מוסרי לדרישה שלכם משום שהבאתם יותר הישגים ומדליות מספורטאים אחרים. אני מבטיח להיפגש אתכם לפני אולימפיאדת 2012". ראש המשלחת ומנכ"ל ההתאחדות לספורט נכים, רדו רוזנטל, הגישו לראש הממשלה דגם של האיצטדיון האולימפי 'קן הציפור' בבייג'ינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully