וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונס על הכוונת של ירושלים

15.10.2008 / 14:14

הצוות המקצועי של מכבי ת”א קיבל אור ירוק לחזק את הסגל, בין המועמדים: טייר בראון, צ’רלס גיינס, ווילי דין ומרכוס בראון. אם סימונס ישוחרר, בבירה ינסו לצרפו. גם ווייט ובאטיסטה ממשיכים להתנדנד, ביקורת גם על ארויו

בעקבות שרשרת ההפסדים האחרונה, העניקה אמש (שלישי) הנהלת מכבי תל אביב אור ירוק לצוות המקצועי של הקבוצה לחזק את סגל השחקנים. בשלב ראשון יהיה מדובר ככל הנראה בשחקן אחד בלבד, שצפוי להגיע לקו האחורי המקרטע. במכבי קיימת אי-שביעות רצון מיכולתם של שחקנים רבים, ובין היתר גם מיכולות ניהול המשחק של קרלוס ארויו. אם תתקבל החלטה לצרף רכז, דבר שיאפשר את הזזתו של ארויו לעמדה מספר 2, ייתכן שהמהלך לא יבוא על חשבונו של אף שחקן. אם יצורף קלעי, יהיה זה כנראה במקומו של טריי סימונס.

סימונס כבר קיבל מסרים בימים האחרונים מאנשי הפועל ירושלים. מאמן הקבוצה, גיא גודס, מעוניין מאוד בשחקן, וטען כי אם מכבי אכן תשחרר אותו, ירושלים תפתח מיידית במגעים לצירופו. יש לציין כי נציגיו של השחקן טרם קיבלו פנייה כלשהי בעניינו מאנשי מכבי תל אביב, אולם ידוע כי אפי בירנבוים אינו מרוצה מהסווינגמן האמריקאי ומעוניין בהחלפתו.

סימונס חתם הקיץ עם מכבי על חוזה מובטח לשנתיים, בהן אמור להשתכר בסך הכל כ-750 אלף דולר נטו. על פי החוזה, 350 אלף דולר ישולמו לסימונס בעונה הקרובה, ו-400 אלף נוספים ישולשלו לכיסו בעונה הבאה. סימונס כבר קיבל ממכבי קרוב ל-100 אלף דולר, כך שאם הקבוצה אכן תשחרר אותו ותגיע להסדר עם נציגיו, הנזק הכלכלי שייגרם לה לא צפוי להיות גדול. אגב, אם סימונס אכן ימצא את דרכו לירושלים, יהיה זה כנראה על חשבונו של רשון קלארק.

שניים נוספים שמקומם בקבוצה אינו מובטח הם רודני ווייט ואסטבן באטיסטה. אלא שאם ווייט עוד זוכה לקרדיט מסוים מבירנבוים ועוזריו, הרי שמערכת היחסים בין באטיסטה למאמן נמצאת בשפל. אם אחד מהשניים יוחלף, סביר יותר שיהיה זה האורוגוואי, מה גם שמכבי תוכל למצוא קבוצה שתיקח על עצמה את עלות שכרו, המוערך בכ-800 אלף דולר בעונה הקרובה.

שחקנים רבים הוצעו למכבי בימים הקרובים, ועל מלאכת המיון והאיתור אחראים בירנבוים, מנהל הקבוצה גור שלף וראש מחלקת הסקאוטינג של המועדון, דני גוט. באופן טבעי, עלתה מועמדותם של שחקני ז'לגיריס קובנה המצויה על סף פירוק –בראשם מרכוס בראון הוותיק (34, 1.91), שאשתקד העמיד ביורוליג ממוצעים של 14.5 נקודות ו-1.4 אסיסטים, וכן ווילי דין (28, 1.85), שהגיע מלוקויל אקדמיק הבולגרית והעמיד ביול"ב קאפ ממוצעים של 18.5 נקודות ו-5.8 אסיסטים. שחקנים נוספים שהוצעו לקבוצה באמצעות הסוכן זיו גולדנסקי הם הפורוורד צ'רלס גיינס (27, 2.04), אשתקד בגלסטראי, והגארד טייר בראון (29, 1.88), בעונה שעברה בווארזה האיטלקית.

שמות רבים ונוספים מצויים בידי אנשי מכבי, כאמור, והחלטה בדבר זהות המצטרפים החדשים צפויה ליפול כבר בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully