וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדאלאס יש עכשיו שני רוי וויליאמס

15.10.2008 / 9:40

הקאובויס העבירו בטרייד את התופס של דטרויט. פאקמן ג'ונס הושעה לארבעה משחקים לפחות, שון אלכסנדר חתם בוושינגטון

מועד סיום ההעברות ב-NFL הגיע לסיומו, כשאת המהלך המשמעותי של העונה ביצעה דאלאס. הקאובויס עשו טרייד עם דטרויט וצירפו לשורותיהם את התופס רוי וויליאמס (יש להם כבר סייפטי בשם הזה...) שתי דקות לפני סיום המועד. דאלאס נתנה לדטרויט שלוש בחירות דראפט, בסיבוב הראשון, השלישי והשישי ב-2009 וקיבלה בנוסף לוויליאמס בחירת סיבוב שביעי. "אני יותר שמח להיות בדאלאס קאובויס מהיום שבו קיבלתי את האופניים הראשונים שלי", אמר וויליאמס. טוני גונזאלס, הטייט אנד של קנזס סיטי שעליו דובר כמועמד לטרייד, נשאר בקבוצה.

עוד מדטרויט ומדאלאס: בליונס, ג'ון קיטנה סיים את העונה. הקוורטרבק בן ה-36 הושם ברשימת הרזרבות, ואת מקומו יתפסו דן אורלובסקי ודרו סטנטון. בקאובויס, אדם ג'ונס אולי הוריד את השם "פאקמן" כדי לפתוח דף חדש, אבל לא כל כך עשה את זה. הוא הושעה לפחות לארבעה משחקים, לאחר שהיה שותף לתגרה במועדון כשהוא תחת השפעת אלכוהול.

שון אלכסנדר מצא, סופסוף, קבוצה. הרץ האחורי ששוחרר מסיאטל בסיום העונה שעברה וה-MVP של הליגה ב-2005, ישחק בוושינגטון ויהיה מחליפו של קלינטון פורטיס. הרדסקינס החתימו את אלכסנדר לאחר שלאדל בטס נפצע בברכו בהפסד 19:17 לסט. לואיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully