וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מתקרב, טמפה ביי

15.10.2008 / 8:08

הרייז הביסו את בוסטון 4:13, עלו ליתרון 1:3 בסדרת הגמר של ה-AL ויכולים לסגור עניין במפגש הבא. הומר חמישי בפלייאוף ללונגוריה

בוסטון - טמפה ביי 13:4 (1:3 לרייז בסדרה)

מנצח: אנדי זוננשטיין
מפסיד: טים וייקפילד

איזו מהלומה. יושבי פנוויי פארק ראו את הרייז קופצים, כמו במשחק 3, על ההגשה של הרד סוקס, ועם מטחים, חדוות משחק, הגשה טובה והניהול הנכון של ג'ו מאדון פשוט מפרקים את אלופת 2007 לרסיסים. עוד ניצחון אחד משלושת המשחקים האפשריים שנותרו, וטמפה ביי, אותו מועדון קטן שהוקם לפני 11 שנים בלבד, תגיע לוורלד סירייס.

"אנחנו יודעים שאנחנו קרובים", אמר קרל קרופורד, "לא הרבה אנשים יגידו את זה, אבל בהחלט יש לזה צליל נחמד". קרופורד רשם חמש חבטות במשחק, שווה לשיא המייג'ורס במשחק בסדרת גמר החטיבה. "הם מאוד מסוכנים וחובטים מצוין. לפעמים זה עובד לטובתך כשאין ממך ציפיות", אמר פול בירד מהרד סוקס.

טים וייקפילד, עם מאזן קריירה טוב מול טמפה ביי, פתח בבוסטון, אבל למגיש הותיק לא נשאר יותר מדי במיכל. הוא הרשה הומראן בן שתי ריצות לקרלוס פניה והומר נוסף לאבאן לונגוריה (חמישי שלו בפלייאוף, שיא לרוקי), שהכניסו את בוסטון לפיגור מלחיץ 3:0 כבר באינינג הראשון. בשלישי חבט ווילי אייבאר להומר בן שתי ריצות, קבע 0:5 ובשלב הזה היה המשחק סגור. אחרי הומר של קווין קאש, שצימק ל-5:1, עלתה טמפה ביי ל-1:6 באינינג החמישי מסינגל של אייבאר ופתחה את המשחק לרווחה בשישי עם חמש ריצות נוספות. בשלב הזה, פנוויי פארק התחיל להתרוקן וזוננשטיין, שהיה יוצא מהכלל עם 7.1 אינינגים של עבודה, רשם ניצחון שני שלו בפלייאוף.

הרייז יוכלו לסגור את הסיפור אור ליום שישי, כשג'יימס שילדס יגיש מול דייסקיי מאטסוזקה. הלילה (בין רביעי לחמישי) תשחק פילדלפיה בלוס אנג'לס עם הזדמנות לסגור את סדרת ה-NL. קול האמלס יגיש בפילי, צ'אד בילינגסלי בלוס אנג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully