וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן עם הסכין, כן עם הגארזה

14.10.2008 / 7:48

מאט גארזה חתך את הרד סוקס בבוסטון, טמפה ביי ניצחה 1:9 בפנוויי פארק ועלתה ליתרון 1:2 בסדרה. הפיליז ב-1:3 על הדודג'רס

בוסטון - טמפה ביי 8:1 (1:2 לרייז בסדרה)

מנצח: מאט גארזה
מפסיד: ג'ון לסטר

בעיני רבים סימן משחק 3 בסדרה את המשך הסדרה. אחרי שטמפה ביי חילצה ניצחון במשחק 2, היא הייתה צריכה לעבור את ג'ון לסטר, האס של בוסטון, בפנוויי פארק. משימה קשה, אבל לא בלתי אפשרית, כשעם לסטר התעמת מאט גארזה.

גארזה ניצח בקרב לאחר שהגיש שישה אינינגים משובחים, והסתייע ביכולת התקפית גבוהה של חבריו לקבוצה. עכשיו התוצאה היא 1:2 לרייז, שהחזירו לעצמם את יתרון הביתיות. אבל לפני שטמפה ביי פוצחת בחגיגות, היא צריכה לקחת בחשבון את העובדה שהרד סוקס כבר היו בשנים האחרונות פעמיים בפיגורים גדולים ב-ALCS, ב-2004 3:0 וב-2007 3:1 ועדיין ניצחו בסדרה. ובכל זאת, יש לחלק את מלוא חופן המחמאות לג'ו מאדון ושחקניו.

לסטר סיים את האינינג הראשון עם ארבע הגשות בלבד, ונראה היה שהוא עומד להמשיך את המשחקים המדהימים שהיו לו מול טמפה ביי. אלא שבצד השני עמדו גארזה והתקפת הרייז, ובמיוחד בי ג'יי אפטון. באינינג השני עלתה טמפה ביי ליתרון 0:1 ורמזה על הבאות. באינינג השלישי המשחק כבר הפך שלה. לסטר הרשה סינגל לג'ייסון בארטלט ואחר כך דאבל לאקינורי איוואמורה. אפטון, עם ארבעה הומראנס בפלייאוף, עלה לצלחת ורשם את החבטה הגדולה של הסדרה עד כה - בומבה מעל לגרין מונסטר האימתני - 0:4 ענק לטמפה ביי, וזה לא היה הכל, כשאבאן לונגוריה הוסיף הומר משלו. פנוויי פארק דומם.

גארזה המשיך להגיש ולהכיש וסיים עם שישה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים ביום עבודה יפהפה. ג'ייקובי אלסבורי צימק בכדור הקרבה ל-5:1 באינינג השביעי, אבל רוקו באלדלי, עם הומר בן שלוש ריצות על פול בירד בשמיני, וקרלוס פנייה עם ההומר האחרון במשחק בתשיעי דאגו שלטמפה ביי יהיה לילה נחמד ומעניין, בעוד הרד סוקס נשלחו לחשוב איך הם משפרים את ההתקפה ועוצרים את ההתלהבות של היריבה.

משחק מספר 4 ייערך בלילה שבין שלישי לרביעי (2:07, שידור ב-ESPN) ובו יעלו טים וייקפילד מבוסטון ואנדי זוננשטיין מטמפה ביי.

לוס אנג'לס דודג'רס - פילדלפיה 7:5 (1:3 לפיליז בסדרה)

מנצח: ריאן מדסון
מפסיד: קורי וייד
שמירה: בראד לידג'

מי היה מאמין שמאט סטיירס, האיש שפתח את העונה בטורונטו, עבר לדטרויט ושוחרר ממנה, יספק את אחת מחבטות הקלאץ' החשובות בהיסטוריה של פילדלפיה? הומר בן שתי ריצות של סטיירס באינינג השמיני עקב להומר דומה של שיין ויקטורינו, הפיליז שמו על הלוח ארבע ריצות, הפכו פיגור 5:3 וזכו בניצחון אדיר שהעלה אותם ל-1:3 בסדרה. כעת הם צריכים לנצח את המשחק שנותר להם בלוס אנג'לס או אחד משני משחקי בית פוטנציאליים בפילדלפיה, על מנת להמתין למנצחת בין בוסטון לטמפה ביי בוורלד סירייס.

זה היה המשחק הראשון בסדרה שבו הבולפנים מנצחים, וזה של פילדלפיה, מסתבר, היה עמיד יותר. קורי וייד, שהיה האס של ג'ו טורה בהגשה האמצעית, פישל בגדול. ביתרון 3:5 באינינג השמיני הוא נכנס, לאחר שהונג צ'י קו הרשה סינגל לריאן הווארד ופסל את פאט ברל. וייד מייד נתן הומר לויקטורינו והתוצאה הייתה 5:5. לאחר שנתן סינגל לקרלוס רואיז החליפו ג'ונתן ברוקסטון, והתוצאה הייתה זהה - פצצה של סטיירס למרכז וככה פתאום זה 5:7. בראד לידג', מר אוטומטי, הסתפק בתשע הגשות בטרם שמר על התוצאה.

הפיליז עלו ליתרון מהיר על דרק לואו, שפתח במנוחה של שלושה ימים - 0:2 באינינג הראשון, אבל דאבל של ג'יימס לוני הכניס ריצה הביתה בתחתית האינינג. עד האינינג החמישי היה הכל שקט ואז החלה הדרמה. מני רמירז הכניס ריצה בסינגל והשווה ל-2:2, אחרי פסל ראסל מרטין והכניס את אנדרה אית'ייר - 2:3 לדודג'רס. באינינג השישי השווה ריאן הווארד לאחר הגשה פראית של קלייטון קרשאו, מחליפו של לואו - 3:3, אבל בתחתית האינינג חבט קייסי בלייק להומר נוסף, מאט קמפ נכנס הביתה לאחר שגיאה הגנתית של פילדלפיה וזה 3:5. הדודג'רס חלמו על שוויון בסדרה, ואז באה הקריסה הגדולה.

בלילה שבין רביעי לחמישי ייערך משחק 5. קול המלס מפילדלפיה יפגוש את המפסיד במשחק 2, צ'אד בילינגסלי, ואם ינצח יעלה את קבוצתו לוורלד סירייס ראשון מאז 1993.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully