וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדודג'רס שוב בעניינים

13.10.2008 / 9:02

קורודה והדודג'רס הסתערו על ג'יימי מוייר מפילדלפיה עם חמש ריצות באינינג הראשון, ניצחו 2:7 וצימקו את סדרת ה-NL ל-2:1

מנצח: הירוקי קורודה
מפסיד: ג'יימי מוייר

סדרת הגמר של ה-NL עברה ללוס אנג'לס לאחר שני ניצחונות ביתים של פילדלפיה, והדודג'רס ידעו שאין להם ברירה - את משחק 3 הם פשוט חייבים לנצח. הירוקי קורודה הבין את זה בצד של ההגשה כשקטל שלושה חובטים בשישה אינינגים של עבודה בדרך להופעת איכות, ועשה זאת בעזרת הסתערות מהירה של חבריו להתקפה על ג'יימי מוייר, ניצחון 2:7 וצמצום הסדרה ל-2:1.

לוס אנג'לס שמה חמש ריצות על מוייר כבר באינינג הראשון, עוד הומראן שהוציא אותו מהמשחק בשני ובעצם סגרה את הדלת קצת אחרי שההתמודדות החלה. הלילה (בין שני לשלישי) יגיש דרק לואו על מנוחה של שלושה ימים מול ג'ו בלנטון מהפיליז (2:22, שידור ישיר ב-FOX) במטרה להשוות את התוצאה. ולא שהכל הלך חלק גם במשחק הזה, כשויכוח המוני מרוקן ספסלים פרץ באינינג השלישי, שניות לאחר שקורודה כמעט העיף לשיין ויקטורינו את הראש. קטטה לא הייתה שם, ומני רמירז הסביר: "אנחנו רק רוצים להגן אחד על השני".

במשחק עצמו, התקפה הייתה שם המשחק של לוס אנג'לס. כבר באינינג הראשון חבט רמירז לסינגל שהעלה את הדודג'רס ל-0:1 ואחריו נפגע ראסל מרטין מכדור של מוייר כדי למלא את הבסיסים. קייסי בלייק, עם סינגל נוסף, העלה ל-0:2 ועם שני אאוטים, על בסיסים מלאים, רשם הרוקי בלייק דה וויט את החבטה הגדולה במשחק, טריפל שניקה את הבסיסים, הכניס שלוש ריצות וקבע 0:5 גדול ללוס אנג'לס. סינגל של פדרו פליז צימק ל-5:1, אבל הומר של רפאל פורקאל בתחתית האינינג השני שלח את מוייר לספסל. בהמשך רשמה כל קבוצה ריצה נוספת, ובסופו של דבר לוס אנג'לס יכולה לראות את עצמה מעודדת אחרי המשחק הזה.

הלילה ב-22:37 יתמודדו בוסטון וטמפה ביי במשחק השלישי בסדרת גמר ה-AL (שידור ישיר ב-ESPN). ג'ון לסטר מבוסטון יגיש מול מאט גארזה מהרייז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully