וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקרית שמונה יש בעיות בהגנה ובכליות

יצחק סולומון

12.10.2008 / 19:40

ברק בכר יעבור ניתוח ויושבת לחודשיים, רן קוז'וך אושפז בגלל אבנים בכליות, ולמישל דיין יש כאב ראש בעמדת המגן הימני. בלו יחזור בינואר

מפגש לא מתוכנן נרשם היום (ראשון) בין מגן/קשר עירוני קריית שמונה, רן קוז'וך, לדובר המועדון, עדי פרג', שאושפזו בבית החולים בצפת, בשל אבנים בכליות. שניהם אושפזו באותו החדר, זכו למבול של מבקרים, ומיותר לציין מה היה נושא השיחה העיקרי בחדר. "הוא הגיע חמש דקות אחרי. ציוותו אותנו באותו החדר. אולי נשקול לפתוח נציגות של קריית שמונה בבית החולים רבקה זיו בצפת", התלוצץ הדובר פרג'.

החלוץ ירו בלו הסיר היום את הברגים שהושתלו ברגלו הפצועה בניתוח שעבר לפני כחצי שנה. בלו ימשיך לעבוד על פי תכנית השיקום שהוכנה לו, ובקבוצה מעריכים שעד חודש ינואר כבר יעמוד לרשות המאמן, ויתגבר עוד יותר את סוללת החלוצים.

המגן ברק בכר יעבור ביום רביעי ניתוח בברכו הפצועה. על פי ההערכות, בכר ייעדר כחודשיים. בכר אמר כי היה צריך לעבור את הניתוח לפני כחודשיים, ולא למשוך את הנושא ולהחריף את הפציעה. ההשבתה של בכר ושל קוז'וך יוצרת למאמן, מישל דיין, בעיה בעמדת המגן הימני.

היום (ראשון) החל דיין בהכנות למשחק בסוף השבוע מול מכבי פתח תקווה, בסגל דליל ביותר. מלבד הפצועים נעדרו גם שלושת שחקני הנבחרת האולימפית, יובל אבידור, עומר פרץ ועדן בן בסט. אנשי הקבוצה התקשרו לשלושה ובירכו אותם על ההישג באיטליה. אוהדים של קריית שמונה אמרו כי יגיעו ביום רביעי לאצטדיון בלומפילד כדי לעודד אותם ואת הנבחרת, בדרך להשגת הכרטיס לאליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully