וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם ומקס מירני זכו בטורניר וינה

12.10.2008 / 17:32

הטניסאי שממתין להחלמתו של יוני ארליך, זכה עם מקס מירני הבלארוסי בטורניר וינה. רם: "היה שבוע מעולה, חבל שזה לא עם יוני"

אנדי רם אמנם מתגעגע ליוני ארליך, אבל הערב (ראשון) הוא השיג את התואר הראשון שלו ללא שותפו הקבוע בסבב המקצועני. בעקבות פציעתו של ארליך, רם שיתף השבוע פעולה עם מקס מירני הבלארוסי בטורניר וינה (על סך פרסים של 674 אלף יורו) והשיים זכו בטורניר אחרי ניצחון 1:6, 5:7 בגמר על הצמד הגרמני-אוסטרי פיליפ פצשנר ואלכסנדר פייה. פצשנר אגב, זכה לפני כן בטורניר היחידים. זה היה התואר השלישי של רם העונה וה-13 בקריירה. מירני, אחד משחקני הזוגות הבכירים בעולם, חגג תואר 35 בקריירה. השניים התחלקו בפרס כספי של 39,500 יורו.

רם ומירני פתחו את המשחק מצוין, השיגו שתי שבירות וניצחו במערכה הראשונה בקלות 1:6. פצשנר ופייה עלו רעננים למערכה השניה, והצליחו להשיג שבירה במשחקו ההגשה הראשון של רם/מירני כדי לעלות ליתרון 0:3. רם ומירני שברו במשחקון החמישי וצימקו ל-3:2. למרבה הצער, הם לא הצליחו לשמור על ההגשה שלהם במשחקון השישי, ופצשנר/פייה עלו ל-2:4 ו-3:5 בהמשך. במצב הזה, רם ומירני השיגו שתי שבירות רצופות וחזרו לחיים במערכה השניה, כשעלו ליתרון 5:6. המשחקון ה-12 היה האחרון במשחק, מאחר והצמד הבכיר במשחק לא שמט את משחקון ההגשה.

אנדי רם אמר לאחר הזכייה: "אני קצת חצוי ברגשות היום. היה שבוע מעולה מבחינתי, רק חבל לי שזה לא היה עם יוני. החיבור עם מירני היה מעולה", החמיא רם לשותפו הבלארוסי, "לדעתי הוא אחד משחקני הזוגות הטובים בכל הזמנים. למדתי ממנו הרבה דברים שאני אקח איתי להמשך הדרך. כיף גדול להרגיש שוב את הטעם של להיות אלוף".

השבוע, אנדי רם ישתף פעולה עם מיכאיל יוז'ני הרוסי בטורניר המאסטרס במדריד (על סך פרסים של 2.27 מיליון יורו). השניים יתמודדו בסיבוב הראשון מול הצמד הספרדי פבלו אנדוחר ומרסל גרנולרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully