וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין נושמת לרווחה: המשטרה אישרה את דוחא

יצחק סולומון

12.10.2008 / 15:47

המשטרה אישרה את האיצטדיון, בני סכנין תוכל לארח בשבת את מכבי חיפה באיצטדיונה הביתי. בתוכנית: קבלת פנים חמה לאלישע לוי

בסכנין נשמו היום (ראשון) לרווחה, לאחר שביקורת של משטרת מרחב הגליל אישרה את אצטדיון דוחא, ואפשרה לקבוצה לארח בשבת את מכבי חיפה בדוחא, לראשונה העונה. העבודות לתיקון הליקויים התקיימו ממש עד לרגע האחרון, ובסכנין נשמו לרווחה, ואמרו: "אנחנו אפילו לא יכולים לחשוב מה היה קורה אם היינו נאלצים לארח את מכבי חיפה בקריית אליעזר".

כזכור, לאחר שבקבוצה הבינו כי העירייה לא מסוגלת למממן את עלות התיקונים, החילטו בקבוצה לעשות זאת מהתקציב השוטף, וכמעט עמדו במשימה לפני המשחק האחרון מול מכבי תל אביב, שהתקיים בסופו של דבר בקריית אליעזר משום שסכנין לא עמדה בלוח הזמנים. "הפעם היה לנו מספיק זמן לתקן", אמרו בסכנין.

"אנחנו מרוצים", אומר הדובר מונדר חלאיילה, "חיכינו בציפייה להחלטה הזו, חשוב מאוד שדוחא יאושר, חשוב שסכנין תשחק בעיר ושהקהל יחזור ליציעים ויעניק לקבוצה אווירה חמה, ביתית ותומכת כמו בעונה שעברה".

היום החל המאמן, פרדי דוד, בהכנות לקראת המשחק מול חיפה. מהאימון נעדר החלוץ הליטאי, רוברטו פושקאוס, שאתמול הפסיד עם נבחרתו מול סרביה במוקדמות גביע העולם. פושקאוס צפוי לנחות בארץ רק ביום חמישי.

בסכנין מכינים קבלת פנים חמה ואוהדת לפני המשחק מול מכבי חיפה למאמן אלישע לוי, ולשחקנים ג'ון קולמה וליאוניד קרופניק, שהיו חלק מהעונה החלומית של סכנין בעונה שעברה. "שרק לא יסתיים כמו המפגש מול יבוריאן ובוזגלו", אמר היום שחקן בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully