וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש אישור עבודה למתיאוס

דור בלך

12.10.2008 / 19:57

מאמן נתניה זכה סוף סוף לאשרה ממשרד התמ"ת ויקבל אותה כשישוב מחופשתו. דיווחים בגרמניה: מתיאוס ייפגש עם הנהלת מנשנגלדבאך

משרד התמ"ת העניק הערב (ראשון) ללותר מתיאוס את אשרת העבודה, ולאחר חג הסוכות יגיע הגרמני לקבל את המסמך. "לאחר חודשים של המתנה התקבל הערב במשרדי המועדון אישור משרד התמ"ת (יחידת הסמך לעובדים זרים) להנפקת היתר עבודה למתיאוס", סיפר נשיא נתניה גיל לב. " אין ספק שההד התקשורתי ומסע הלחצים שהופעל במהלך 48 השעות האחרונות תרם תרומה מכרעת להנפקת האישור עוד קודם לכניסת החג וטוב מאוחר מאשר אף פעם לא".

מקורות בגרמניה טוענים כי לותר מתיאוס ייפגש עם בורוסיה מנשנגלדבך בימים הקרובים. כזכור, מתיאוס מועמד לאימון הקבוצה, שפיטרה בשבוע שעבר את מאמנה יוס לוקוהיי. מתיאוס יצא לחופשה אישית בגרמניה היום (ראשון), ועל פי הגרמנים ייפגש עם קבוצת נעוריו.

פרט אליו ייפגשו מנהלי הקבוצה מ-וספטאליה גם עם יתר המועמדים לתפקיד, כשהמוביל כרגע הוא הנס מייר. בגרמניה מאמינים כי עד יום חמישי יתמנה לקבוצה מאמן. בנתניה לא מתרגשים, ודובר הקבוצה איציק גניש מסר כי "זה לא נכון. אנחנו יודעים לאן לותר נוסע". את תגובתו של מתיאוס לא ניתן היה להשיג.

בינתיים ממשיכים במועדון בשיווק המנוי לשלושת משחקי הבית הקרובים, ופתחו נקודת מכירה גם בקניון השרון. ביום חמישי בצהריים ובשישי בבוקר יגיעו שחקני הקבוצה לקניון, יצטלמו עם האוהדים ויחלקו חתימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully