וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר אחי נצרת על היחסים עם נצרת עילית: "ביתנו הוא ביתם"

יצחק סולומון

11.10.2008 / 8:38

אחרי סכסוך עתיק יומין סביב אירוח באצטדיון גרין, הגיעו מכבי אחי נצרת והפועל נצרת עילית לפיוס. רוני ליקוורניק הוסיף: "אין סיבה שנחיה בשנאה"

לאור היחסים הרעועים בין יהודים לערבים בעכו, דווקא בנצרת עילית נפתח עידן חדש עם השכנים ממכבי אחי נצרת. מחר (שני) תארח מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית את בני לוד במשחק גביע הטוטו, באצטדיון גרין של השכנים מנצרת עילית מהליגה הארצית, ללא תשלום. בכך מסתיים נתק בן ארבע שנים בין שני המועדונים.

הרקע לסכסוך: לפני חמש שנים שיחקה הפועל נצרת עילית במשך עונה שלמה באצטדיון בעילוט, לאחר שאצטדיון גרין נסגר לרגל שיפוצים. בסיומה של העונה עלתה נצרת עילית לליגת העל. יש לציין כי אנשי נצרת לא גבו שקל משכניהם מנצרת עילית עבור השימוש במגרש במהלך כל העונה. אבל כאשר לפני שלוש שנים ביקשה מכבי אחי נצרת לארח באצטדיון גרין את מכבי חיפה, שהוגרלה מולם במסגרת גביע המדינה, בנצרת עילית הטילו וטו. בנצרת לא שכחו ולא סלחו, המלחמה בין שני המועדונים הפכה לבלתי נמנעת, ולוותה בהשמצות רבות בתקשורת המקומית.

כאמור, השבוע הסתיים הנתק הממושך בין הצדדים. יו"ר נצרת עילית, רוני ליקוורניק: "אני לא יכול להגיד שאהבתי את מה שקרה בין שתי הקבוצות, אבל זה לא היה בשליטתי. הייתה הנהלה אחרת שנהגה כפי שנהגה. כשנכנסתי לתפקיד אמרתי שאחד הדברים שאני רוצה לעשות זה לשקם את היחסים עם אחי נצרת. אין סיבה שנחיה בשנאה. הושטתי יד לשלום ואני שמח שאנשי נצרת נענו. ביתנו הוא ביתם, ביתם הוא ביתנו".

יושב ראש מכבי אחי נצרת, כאיד אבו עייאש: "אנחנו שכנים, למה שלא נהיה ביחסים טובים? זה דו קיום אמיתי. אצלי בקבוצה משחקים יהודים וערבים וכולנו משפחה אחת גדולה, אז אין סיבה שזה לא יהיה בין אחי נצרת לנצרת עילית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully