וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידוביץ' נבדק בנבחרת למרות חוות דעת מפרופ' באיטליה

12.10.2008 / 9:51

דיווח: מתיחות בין הצוותים הרפואיים של חיפה והנבחרת: "3 חוות דעת לא הספיקו. אלו משחקי אגו?". בחיפה מאוכזבים מנסיעת גולסה עם הנוער

מדוע זומן השוער ניר דוידוביץ' לבדיקה נוספת של הצוות הרפואי בנבחרת, בראשותו של ד"ר מרק רוסנובסקי, לאחר שנודע כי הוא לא יוכל לשחק מול נבחרת לוקסמבורג? זאת השאלה שעלתה בימים האחרונים בקרב אנשי הנבחרת ומכבי חיפה. לפי אותם גורמים, קיימת מתיחות קשה בין הצוות הרפואי של חיפה לבין הצוות הרפואי של הנבחרת, שביקש לבחון שנית את הממצאים.

כזכור, לפני המשחק מול לוקסמבורג זומן השוער לבדיקה אצל ד"ר רוסנובסקי. מתברר כי עוד לפני הבדיקה קיבלו בנבחרת חוות דעת של פרופסור פודו מאיטליה, שבדק את דוידוביץ' והורה לנתח אותו בדחיפות. לחוות הדעת צורף סוג הניתוח שעל דוידוביץ' לעבור בימים הקרובים ואותו הוא עבר בשבוע שעבר שעבר בבית החולים רמב"ם. אל חוות הדעת הצטרף גם הצוות הרפואי של מכבי חיפה ששוחח עם ד"ר רוסנובסקי והבהיר לו כי הוא חובר לדעת הפרופסור, ולכן יש לקבוע לו תור דחוף לניתוח. רוסנובסקי, שהתבשר כי דוידוביץ' מתקשה ללכת, ביקש שהשוער יגיע לטיפול. "אולי אלה משחקי אגו בין רופאים?", תמה גורם המקורב לפרטי הסיפור מקרוב. "שלוש חוות דעת של רופאים לא הספיקו לראשי הנבחרת לשחרר אותו מבדיקה נוספת. כאילו שמישהו היה צריך את הבדיקה של רוסנובסקי בשביל לדעת שניר לא יוכל לשחק".

בחיפה, אגב, מאוכזבים מאוד מכך שהקשר אייל גולסה התבשר כי הוא ייסע עם נבחרת הנוער לפורטוגל, ולא ישחק במדי הנבחרת האולימפית מול איטליה ביום רביעי. "אם הוא היה נשאר באולימפית, הוא היה משחק מול סכנין", ביקרו בחיפה את ההחלטה. גולסה אמור ליטול חלק בשלושה משחקים, מול נבחרת פינלנד, בולגריה ופורטוגל – שיתקיימו בימים שלישי, חמישי וראשון בהתאמה.

בלי קשר, בחיפה נשמעה בימים האחרונים ביקורת על הדיווחים כאילו יניב קטן אינו מעוניין לשחק בנבחרת. "אם זה נכון, זה מכתים את שם המועדון", אמר גורם בחיפה. הבלם דקל קינן, שכבר אתמול לאחר המשחק בלוקסמבורג דווח כי הוא סובל משבר באפו, יהיה תחת מעקב הצוות הרפואי לאחר שיחזור לארץ. אלון חרזי יהיה כשיר למשחק מול סכנין. למועדון הוקצו 500 כרטיסים למשחק, שייערך בסופו של דבר בדוחא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully