וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרייז חזרו להרים את הראש

12.10.2008 / 7:37

טמפה ביי ניצחה את בוסטון 8:9 לאחר 11 אינינגים, במשחק שבו נרשמו שבעה הומראנס. הסדרה עוברת לשלושה משחקים בבוסטון

טמפה ביי - בוסטון

מנצח: דייויד פרייס
מפסיד: מייק טימלין

החלודה הוסרה, חוסר הניסיון נעלם ולאחר הלם המשחק הראשון הפגינה טמפה ביי הרבה אופי, כדי לחזור לסדרה ולהשוות ל-1:1. זה היה ניצחון שהושג למרות לא מעט קשיים, שהחלו בהגשה הגרועה של סקוט קאזמיר, מה שגרם למאמן ג'ו מאדון להשתמש בבולפן שלו מוקדם. אבל מאדון הוציא את המקסימום מהבולפן וקיבל את הפיצוי בצורת ניצחון.

זה לא היה משחק שהפותחים בו, ג'וש בקט מבוסטון וקאזמיר מטמפה ביי, ירצו לזכור. השניים חברו ללא פחות משבעה הומראנס ונמשו מהמשחק לפני סיום האינינג החמישי. טרי פרנקונה, מאמן בוסטון, נותן יותר מדי אשראי לבקט, MVP הפלייאוף של השנה שעברה, שלא נמצא בקו הבריאות ומתקשה להוציא שחקנים החוצה, ובכלל, מאמן בוסטון עושה המון טעויות בסדרה הזו.

הפתיחה רמזה על ההמשך, כשקאזמיר הרשה לג'ייסון ביי דאבל בן שתי ריצות והרד סוקס עלו ל-0:2. היתרון לא החזיק מעמד יותר מדי זמן, כשאבאן לונגוריה חבט להומר בן שתי ריצות שהשווה ל-2:2. מכאן זה היה משחק רצוף מהפכים. דסטין פדרויה ירה להומר, הראשון שלו מבין שניים במשחק, וקבע 2:3, הרייז עלו ליתרון ראשון 3:4 מהומר של בי ג'יי אפטון וסינגל של קרל קרופורד. הומר נוסף של קליף פלויד העלה ל-3:5, וכשנראה היה שקאזמיר נכנס למסלול חזרו הבעיות. הוא הרשה הומרים לפדרויה ולקווין יוקיליס, יצא בשוויון 5:5 וגרנט בלפור נכנס והרשה הומר שלישי באינינג, לביי - 5:6 לבוסטון.

המהפך הושלם? רחוק מזה. בקט לא היה בשיאו, בלשון המעטה, אבל פרנקונה השאירו קצת יותר מדי ומשה אותו מהמשחק רק לאחר שהרייז שמו שתי ריצות, והוסיפו עוד אחת מידו של חאווייר לופז - 6:8, כשכל שמונה הריצות נזקפות לחובתו של בקט. אבל בוסטון חזרה עם סינגל של ג'ייסון ביי ל-7:8, ובאינינג השמיני כפתה שוויון בגלל הגשה פראית של דן ווילר, כשפדרויה רץ מהבסיס השלישי הביתה - 8:8.

ווילר עשה עבודה נפלאה בסך הכל בבולפן של טמפה ביי, כשהגיש 3.1 אינינגים טובים. בצד השני היה הבולפן של הרד סוקס טוב מאוד עד שנכנס מייק טימלין. טימלין הותיק הוליך את שני החובטים הראשונים ולאחר מכן מילא את הבסיסים בהולכה מכוונת לאקינורי איוואמורה עם פסול אחד. במצב הזה הרשה טימלין לאפטון לחבוט כדור ארוך לשדה הימני, ג'יי די דרו תפס אותו באוויר, אבל זה לא הספיק כדי לפסול את פרננדו פרז, שרץ מהבסיס השלישי הביתה - 8:9 לטמפה ביי ו-1:1 בסדרה, שעוברת לשלושה משחקים בבוסטון, החל מהלילה שבין שני לשלישי.

הלילה ייערך המשחק השלישי בסדרת הגמר של ה-NL, כשלוס אנג'לס דודג'רס תפגוש בפיגור 2:0 את פילדלפיה פיליז. הירוקי קורודה יגיש ללוס אנג'לס, ג'יימי מוייר יפתח בפילדלפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully