וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולן: "יש לנו מטרה, הדרך לא חשובה"

11.10.2008 / 22:47

עומר גולן לא מתרגש מהביקורת על הנבחרת ומגלה מה עורר את השחקנים: "דרור שטף אותנו במחצית". קשטן: "הכל הולך לפי התוכנית"

התוצאה של משחק מוקדמות המונדיאל הערב (שבת) בלוקסמבורג, בו ניצחה נבחרת ישראל 1:3 את הנבחרת המקומית, אולי יכולה לספר על משחק חד צדדי, אך לא כך התפתחו הדברים.

במחצית, כשהתוצאה עוד הייתה 1:1, נכנס דרור קשטן לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אנחנו חייבים להשתלט ראשונים על הכדורים שמורחקים מההגנה שלהם, להיות יותר קרובים לכדור, ללחוץ ולהיות יותר נלהבים". לאחר הדברים של המאמן, עודדו השחקנים אחד את השני ואמרו "בואו נצא וננצח את המשחק".

בסיום המשחק רקדו השחקנים בחדר ההלבשה ואילו קשטן לחץ את ידיהם ונראה מאושר מהאווירה. "אנחנו מנסים לגרום לו לרקוד וזה כבר יהיה השיא מבחינתנו", אמר שחקן.

המאמן הלאומי ועוזרו, משה סיני, לא מתכוונים לשחרר שחקנים לקראת המשחק של האולימפית מול איטליה. בנבחרת הסבירו היום כי בן סהר ומאור בוגזלו, שנכנסו הערב כמחליפים, הם שחקנים חיוניים. לגבי איתי שכטר, הסיכויים שישוחרר נמוכים וזה יקרה רק אם רוברטו קולאוטי ייכלל בסגל למשחק מול לטביה.

קולאוטי עצמו נראה מאוכזב מאי הכללתו בסגל הערב, אך אמר לחבריו: "אני יודע שיש רוטציה וצריך לחכות. אני מקווה לקבל הזדמנות במשחק הבא".

חדשה נוספת מהנבחרת היא חשש לשבר באפו של הבלם דקל קינן, שכזכור כבר שבר אותו במשחק הליגה מול הפועל תל אביב לפני כמה שבועות ועלה לשחק לאחר מכן למרות הכאבים. בנבחרת אמרו הערב כי עדיין לא ניתן לאבחן את הפגיעה משום שהשחקן עדיין סובל מנפיחות.

גולן: "ידענו שמצפה לנו משחק קשה"

"במחצית הראשונה שיחקנו רע מאוד, שיחקנו לידיים של לוקסמבורג. שחקני הקישור היו קרובים מדי לחוליית ההגנה, הנעת הכדור לא הייתה נכונה וזה בא לידי ביטוי גם ביצירת מצבי הבקעה", הסביר אחרי המשחק המאמן הלאומי.

קשטן הוסיף: "במחצית השנייה הווריאציות ההתקפיות היו הרבה יותר רחבות. שחקני הקישור כבר צימצמו שטחים, נכנסו מאחורי קו הקישור של לוקסמבורג, קיבלו שם כדורים ויצרו מצבים".

המאמן התייחס גם ליריבה ולהבדלים בינה לבין לטביה, שם תשחק ישראל ביום רביעי הקרוב: "גם נגד שוויץ ונגד יוון ראינו נבחרת לוקסמבורג מאוד מאורגנת. מה שמעניין אותם זה לא לספוג תבוסות. הם חוזרים מהר לעמדות שלהם גם כשהם יוצאים לפעמים להתקפות וזה הופך להיות קשה. המשחק בלטביה יהיה יותר קשה. הם ישחקו בשביל לנצח, אבל מצד שני יהיו לנו יותר אפשרויות התקפיות".

לפני כחודש השווה עומר גולן במשחק החוץ מול מולדובה והוריד את הדופק בקרב המשלחת הישראלית. הפעם חלוץ לוקרן סחט פנדל וכבש את שער היתרון 1:2 ואחרי המשחק אמר: "ידענו שיהיה משחק מאוד קשה. בהתחלה חשבנו שהיתרון המהיר יספיק לנו ואז ספגנו שער שוויון. אבל אנחנו נבחרת מספיק חזקה, שיודעת לצאת מפיגור או משוויון. עכשיו יש לנו עוד משימה בלטביה ונקווה לעשות שם את העבודה".

ביקורת על בן חיים (משה בוקר, "הארץ")

"עד עכשיו הכל הולך לפי התוכניות שלי, ידעתי לאיזה משחק אנחנו מגיעים", אמר המאמן הלאומי, "רציתי שלוש נקודות ומבחינתי הניצחון זה הדבר החשוב ביותר".

אולם על אף שביעות הרצון שהקרין לתקשורת, קשטן רתח מזעם על שחקניו במחצית. הוא תהה בכעס כיצד ספגו שער ממצב נייח לאחר שלאורך כל השבוע תירגל עמם באימונים דרכים להימנע מכך, והקרין בפניהם קטעי וידיאו בהם מבקיעים הלוקסמבורגים ממצבים נייחים. המאמן צעק במשך דקות ארוכות על חניכיו ודרש מהם להניע כדור ולבצע תנועה כדי לפרוץ את המערך הסגור של היריבה.

לאחר המשחק הודה החלוץ עומר גולן כי צעקות המאמן עוררו את השחקנים. "דרור שטף אותנו, והסביר לנו בדיוק איך לפרוץ את ההגנה של לוקסמבורג", סיפר, "וזה בדיוק מה שגרם לנו לשנות את סגנון המשחק ולהתבסס על מסירות ולא על הגבהות לרחבה. ידענו איזה משחק מצפה לנו. בארץ תכננו שניתן חמש או שש חתיכות, אבל יש לנו מטרה והדרך לא חשובה לנו". יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, יצא מגדרו כדי להחמיא לשחקנו לשעבר: "זה היה קשה, אבל בסוף הצלחנו. טוב שיש עומר גולן בנבחרת".

בצוות הישראלי הופתעו מאוד מהיכולת החלשה שהפגין בלם מנצ'סטר סיטי, טל בן חיים, ובעיקר מהעובדה שהוא מרבה לשחק לאחור ומנסה לבנות את ההתקפות של הנבחרת במקום לשחרר כדור מהר.

"קשה לשחק מול נבחרת שעשרה משחקניה עומדים בהגנה", הוסיף קשטן, "קיבלנו שער מכלום. הקרנו וידיאו, דיברנו עם השחקנים על הבעיטות החופשיות, ובכל זאת הם עשו עבירות. צריך לעבוד על זה לקראת לטביה".

הקפטן וכובש השער הראשון, יוסי בניון, יצא מחוזק: "משחק ההתקפה שלנו נתקע, אבל העיקר שעשינו את העבודה. יש לנו נבחרת חזקה, יהיה משחק קשה מאוד בלטביה, אבל יש לנו שחקנים כשרוניים ונלך להביא עוד 3 נקודות. עזבו אתכם מהדרוג של פיפ"א, זה דרוג מצחיק, לא ריאלי ולא רלוונטי".

סלים טועמה יודע שהמשחק הקרוב לא יהיה קל יותר. "בלטביה זה יהיה משחק אחר לגמרי", הדגיש הקשר, "אני מקווה שננצח ונהיה חזק בתמונה. רצו להחליף אותי ואני שמח שכבשתי לפני שיצאתי. זה כיף גדול להבקיע שער ראשון בנבחרת. אחרי השוויון עברו לנו מחשבות שסיימנו את הקמפיין, אבל העיקר שהסוף היה טוב".

היום יקבל לידיו המאמן את הדוח שהכין עבורו מוטהל'ה שפיגלר על לטביה. הערב תקיים הנבחרת אימון בלוקסמבורג, ורק מחר תמריא לריגה. בן חיים ספג מכה בברך וגל אלברמן נפגע בקרסול. השניים יטופלו היום על ידי רופא הנבחרת, ד"ר מארק רוסנובסקי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully