וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ת"א מתגעגעים לאבוקסיס: "צריכים אותו על המגרש"

קרן שמש

11.10.2008 / 15:20

הפועל תל אביב פתחה בהכנות לקראת משחק הליגה הבא, אך השחקנים שוב איכזבו את אלי גוטמן. לפחות עוזר המאמן הרשים בביצועיו

לאחר יומיים ללא אימונים שבה הבוקר (שבת) הפועל תל אביב למתחם חודרוב והחלה בהכנות לקראת המפגש מול מכבי נתניה בשבוע הבא. האדומים התאמנו ללא שחקני הנבחרת הצעירה ביברס נאתכו, עמרי קנדה וערן זהבי שצפויים לשוב מחר לארץ.

גילי ורמוט, שלא התאמן עם הקבוצה בתקופה האחרונה עקב מחלה ואביחי ידין, שמתאושש מפציעה, ערכו אימון מלא. דמיטר טלקיסקי הפצוע ובן לוז המחלים מפציעה ערכו אימון ריצה בלבד, אך נראה כי השניים יהיו כשירים למשחק הקרוב. אלין טופוזאקוב ששוהה בחופשה עם משפחתו בבולגריה צפוי לנחות היום בארץ ולשוב מחר לאימונים.

אלי גוטמן, מאמן האדומים שהביע את אכזבתו מיכולת חניכיו במשחק האחרון מול מ.ס אשדוד בו הפסידה הקבוצה 1:0, נראה מאוכזב גם היום. בזמן המשחקון הפנימי שחקני הפועל תל אביב הציגו יכולת חלשה ולא מצאו את הרשת. גוטמן העיר לשחקנים ואמר: "כל מה שאתם עושים צריך להיות יותר מהר. אתם מקבלים החלטות לא נכונות".

מי שהצטרף למשחקון והיה לשחקן הדומיננטי באימון הוא דווקא עוזר המאמן, יוסי אבוקסיס. "חבל שהוא לא משחק היום בקבוצה, אנחנו צריכים אותו, הוא היה יכול להוסיף המון", אמרו חלק מהאוהדים שהגיע לצפות באימון. לאחר כחצי שעה בה השחקנים התקשו בחלק ההתקפי ולא הצליחו לכבוש, הוחלט להכריע את המשחקון בבעיטות עונשין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully