וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצ'יז סטייק כבר עשוי על מדיום

11.10.2008 / 6:06

פילדלפיה ניצחה את הדודג'רס 5:8 ועם יתרון 0:2 בסדרה, היא בחצי הדרך לוורלד סירייס. בוסטון לקחה את הראשון עם 0:2 בטמפה ביי

פילדלפיה - לוס אנג'לס דודג'רס 5:8 (0:2 לפיליז בסדרה)

מנצח: ברט מאיירס
מפסיד: צ'אד בילינגסלי
שמירה: בראד לידג'

עם 47 שמירות רצופות, בראד לידג' היה חייב לעשות את זה מעניין עבור הפיליז. הקלוזר המשובח של פילדלפיה שם את הריצה המשווה על הצלחת באינינג התשיעי, אבל למזלו זה היה נומאר גארסיהפארה, או לפחות מה שנשאר ממי שהיה פעם שורטסטופ מפואר. לידג' הכיש את נומאר תוך שלוש הגשות, פילדלפיה ניצחה ועלתה ל-0:2 בסדרה, כשהיא ממקסמת את יתרון הביתיות ומעבירה את הלחץ ללוס אנג'לס.

הדודג'רס סמכו ידיהם על צ'אד בילינגסלי בעונה פנומנלית, אלא שהמגיש הצעיר קרס ברגע האמת והוציא את המשחק מידי לוס אנג'לס, כשגם הומר בן שלוש ריצות של מני רמירז לא החזיר אותה למשחק ולסדרה. מהצד השני, ברט מאיירס לא היה מרהיב, בלשון המעטה, אבל סיפק באופן מפתיע שלוש חבטות, שלוש הכנסות רצים ושתי ריצות והיה כוח התקפי בלתי מבוטל בפילדלפיה. הוא סגר חמישה אינינגים בניצחון, כששיין ויקטורינו עוזר עם ארבע הכנסות רצים משלו.

האינינג הראשון הסתיים ב-0:0 תמים למדי ואז החל פסטיבל החובטים. בלייק דה וויט פסל אבל הכניס את אנדרה אית'ייר הביתה והעלה את הדודג'רס על הלוח. בתחתית האינינג השני חבט קרלוס רואיז לדאבל שקבע 1:1, ואחריו רשם מאיירס סינגל שהכניס את רואיז הביתה. סינגל של ויקטורינו הכניס את מאיירס וג'ימי רולינס וקבע 1:4 גדול לפיליז.

ג'יימס לוני צימק ל-4:2 באינינג השלישי, אבל הפיליז שוב הכניסו ארבעה רצים הביתה, שניים מהמחבט של מאיירס בסינגל ושניים מטריפל של ויקטורינו, על צ'ן הו פארק שהחליף את בילינגסלי - 2:8. המשחק נראה היה גמור, אבל רמירז ירה להומר בן שלוש ריצות וגילח את הפער ל-5:8. הבולפנים שמרו על התוצאה, לידג' נכנס והרשה הולכות לרמירז וללוני, אבל הכיש שני חובטים והשלים הכשה של כל הצד (שלושה סטרייקאאוטים באינינג) עם הסטרייקאאוט לגארסיהפארה הפתטי. הסדרה יוצאת ללוס אנג'לס כשלג'ו טורה והדודג'רס יש הרבה עבודת חשיבה כעת. צ'רלי מנואל, מאמן הפיליז, יכול להעלות חיוך ניחומים קל אחרי שאמו הלכה לעולמה בבוקר המשחק בגיל 87.

טמפה ביי - בוסטון 2:0 (0:1 לרד סוקס בסדרה)

מנצח: דייסקיי מאטסוזקה
מפסיד: ג'יימס שילדס
שמירה: ג'ונתן פפלבון

באינינג השמיני, עם שני רצים על הבסיסים וספירת 3:0 לטובתו, החליט קרלוס פניה מטמפה ביי לחבוט במקום לתת לכדור של הידקי אוקג'ימה לעבור לידו. פניה פסל, אחריו נפסל אבאן לונגוריה בדאבל פליי והרד סוקס המשיכו לניצחון וליתרון בסדרה.

זה היה משחק שבו לא היה ברור מי רוצה יותר לנצח או יותר נכון - מי רוצה לתת ליריב את המשחק. דייסקיי מאטסוזקה היה חשמל כשעמד על נו היטר במשך שישה אינינגים ויצא ממצב קשה של רצים בקצוות בלי אאוטים בשביעי, אבל החלטה שערורייתית של טרי פרנקונה להעלותו גם לשמיני סיבכה את הרד סוקס. למזלם, פניה החליט לנפנף את המחבט והציל להם את הניצחון. מאטסוזקה סיים עם שבעה אינינגים, תשעה סטרייקאאוטים והופעה יוצאת מהכלל.

חוסר הניסיון של טמפה ביי, שלא בא לידי ביטוי בסדרה נגד שיקגו וייט סוקס, הורגש הפעם היטב. הרייז סובבו מחבט על הגשות לא טובות וגם לונגוריה החליט ללכת על חבטה בספירת 3:0, וכדי להוסיף חטא על פשע רשם מעמד צלחת מזעזע מול ג'סטין מאסטרסון, במה שהפך לדאבל פליי שסיים את האינינג השמיני. בהגשה, ג'יימס שילדס היה מצוין עם 7.1 אינינגים ושישה סטרייקאאוטים, אבל לא יכול היה להושיע בהיעדר מחץ מההתקפה.

הרד סוקס השאירו שחקנים רבים על הבסיסים והחמיצו לא מעט הזדמנויות להכריע את המשחק מוקדם. באינינג החמישי חבט ג'ד לאורי כדור הקרבה שהכניס הביתה את ג'ייסון ביי וקבע 0:1 לבוסטון, ובאינינג השמיני חבט קווין יוקיליס לדאבל מידי ג'יי פי האוול (קרל קרופורד לא הצליח להשלים הגעה לכדור שפגע בכפפתו) ודסטין פדרויה נכנס הביתה. בוסטון מילאה את הבסיסים, אבל גרנט בלפור המצוין יצא מהמצב הקשה והשאיר את הפיגור בן שתי הריצות בעינו. כל זאת, עד שנכנס ג'ונתן פפלבון, סגר את הדלת והעניק לבוסטון יתרון בסדרה.

המפגש הבא יתקיים הלילה (בין שבת לראשון, 2:07, ESPN). בטמפה ביי יעלה סקוט קאזמיר לגבעה, ג'וש בקט יגיש בבוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully