וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לותר מתיאוס עוכב בנתב"ג וחושש מגירוש

דור בלך

10.10.2008 / 17:51

מאמן מכבי נתניה עוכב בשדה התעופה בעקבות בעיות עם הויזה ואמר בדאגה: "במידה ולא אקבל את אישור העבודה, עלולים לגרש אותי"

לותר מתיאוס עוכב עם נחיתתו בנתב"ג בעקבות בעיות עם הויזה שלו. לגרמני אין עדיין אישור עבודה והוא מחזיק בוויזת תייר לאור העובדה שהוא שוהה בארץ כבר מעל לשלושה חודשים, נכנס ויוצא שוב ושוב מהארץ.

מתיאוס עוכב למעלה משעה בביקורת הגבולות, ורק לאחר התערבות של מכבי נתניה שוחרר משם וקיבל אישור שהייה לשבוע נוסף. "איני מבין את העיכוב הגדול בקבלת אשרת העבודה. כולם יודעים שאני עובד במדינת ישראל ובמכבי נתניה והדבר גלוי וידוע לכל", התקשר מתיאוס בזעם לדניאל יאמר.

"אני גם משמש באהבה מעין שגריר לישראל בכל מקום אליו אני הולך. כפי שאני מבין את הדברים, במידה ולא אקבל אישור עבודה במהלך השבוע הקרוב, עלולים לגרש אותי מהארץ, וזה דבר בלתי אפשרי מבחינתי". ואכן מתיאוס עשוי להיות מגורש מהארץ בתוך שבוע באם לא יוסדר לו אישור עבודה.

בנתניה טוענים כי העבירו את כל המסמכים הדרושים למשרד התעסוקה, אך אלה עדיין לא הנפיקו למתיאוס אישור. "זאת תהיה בושה גדולה אם מתיאוס לא יישאר לבסוף במכבי נתניה ובישראל בגלל שטות", הודיעה מכבי נתניה. "איך ישראל תיראה בעולם אם מתיאוס יעזוב את המועדון בגלל שהוא לא מקבל אישור עבודה? מתיאוס משמש עבור המדינה שגריר למדינה ולספורט. פעלנו בעניינו כמו שפעלנו עם כל הזרים שהגיעו לארץ ועובדים במועדון. אנחנו מקווים שהעניין יסתדר במהרה אבל אנחנו פועלים כנגד השעון".

אגב, גם לפני שנתיים קרה מקרה דומה כשלואיס מרין הגיע לארץ וגם לו לא אורגן אישור עבודה. כתוצאה מכך הוגלה מרין לשבוע לקפריסין עד שהוסדר העניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully