וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל מה שקרה אחרי המשחק קרה בגלל תסכול וכאב"

אסף שקד

10.10.2008 / 15:08

אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו לאימון הקבוצה בבית וגן ושוחחו עם השחקנים על אירועי קרית שמונה. תמוז נטש את האימון בגלל כאבים בברך

בית"ר ירושלים חזרה הבוקר (שישי) להתאמן לאחר שאתמול לא התקיים אימון בגלל יום הכיפורים. יממה לפני משחק הנבחרת מול לוקסמבורג, בקבוצה התעסקו הבוקר בנושאים אחרים ובעיקר באירועים מאז ההפסד לקריית שמונה במחזור האחרון.

כשלושים אוהדים הגיעו הבוקר אל מתחם האימונים בבית וגן ושמרו על שקט לאורך כל האימון. בניגוד להערכות, על פיהן האוהדים יגיעו לאימון במטרה למחות כנגד הנהלת הקבוצה, הם העבירו את האימון בצורה שקטה ורק לקראת תום האימון ניהלו דו שיח עם מספר שחקנים בקבוצה, שהעדיפו שלא להגיב לדברי האוהדים שמחו בפניהם. מי שכן ניגש אל הגדר בתום האימון וניהל דו שיח היו הקפטן דוד אמסלם מלווה בברק יצחקי ותומר בן יוסף כשמן הצד צופה בשיחה גם הקשר עידן טל.

בין היתר דרשו האוהדים מאמסלם להעביר ליתר השחקנים בקבוצה את המסר שמי שלובש את מדיה של בית"ר ירושלים, חייב להילחם. "לא משנה לנו התוצאה", אמרו האוהדים לאמסלם ויצחקי, "העיקר שתלחמו על הדשא, שתשרפו אותו. באנו עד לקריית שמונה רק בשבילכם, לא מגיע לנו תצוגת שפל כזאת, תחשבו עלינו האוהדים. כל מה שקרה אחרי המשחק קרה בגלל תסכול וכאב".

אמסלם ויצחקי שהקשיבו לדברי האוהדים והבטיחו להעביר את המסר ליתר השחקנים. גם טוטו תמוז שיצא ראשון מבית וגן, נעצר על ידי האוהדים ששוחחו עימו וביקשו ממנו לגלות חדות מול שער היריב במשחקים הבאים.

והיה גם אימון שהתקיים שוב בסגל חסר. מלבד שחקני הנבחרת שיחזרו רק בסוף השבוע הבא לאימונים מלאים, נעדר מהאימון שמעון גרשון שקיבל אישור לא להגיע לבית וגן. דריו פרננדס הסובל משפעת ערך אימון ריצה קליל ביחד עם עוזר המאמן צדוק מלכה ולאחר מכן שוחרר מהאימון בגלל מחלה. הארגנטינאי נשאר עד תום האימון על לבוש אזרחי והתעניין רבות בדבריי האוהדים ובכל מה שאירע לאחר המשחק מול קריית שמונה.

תמוז ויצחקי, שנעדרו מהאימונים במהלך השבוע האחרון בגלל כאבים בברך, חזרו לאימונים מלאים. יצחקי הציג יכולת כיבוש יוצאת מן הכלל באימון, ולעומתו תמוז, שחש שוב בכאבים בברך, נטש את האימון עשר דקות לפני סיומו על מנת לא להחמיר את הפציעה. מחר תזכה הקבוצה ליום חופשי וביום ראשון יגביר ראובן עטר את הקצב כשיקיים אימון בוקר בשעה 11:00 בבוקר ואימון נוסף בשעה 17:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully