וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: נמשכים החיפושים אחרי האוהדים

דור בלך

10.10.2008 / 9:26

מוליכת הטבלה שבה וקראה לקהל לחזור ולהגיע לקופסה. גולן חרמון: "אנו זקוקים עכשיו לכל האוהדים שיש לנו, הקהל הוא השחקן ה-12 שלנו"

מאמן מכבי נתניה לותר מתיאוס אמור לשוב היום ארצה ולהעביר, לראשונה השבוע, את אימון הערב של הקבוצה. המאמן, שבעת חופשתו שהה בין היתר עם דניאל יאמר על היאכטה של הבעלים באיביזה, שוחח עימו בנושא הבאתו של אלוף העולם לשעבר בסקי, פרנק וורנדל וצירפו לצוות המקצועי כמאמן מנטלי ומומחה לווינריות.

יאמר צפוי לשוחח עם וורנדל במהלך השבוע הבא, ולאחר מכן לפתוח מולו במו"מ. כוכב הסקי הוא חבר קרוב של מתיאוס, והשניים תכננו להגיע יחד לישראל ברגע שנתניה פנתה למתיאוס לפני יותר מחצי שנה. "יש לכם ארץ נהדרת, אני מאוד נהנה לשהות בה ומאוד אהנה לגור בה", סיפר לפני מספר שבועות וורנדל לוואלה! ספורט. וורנדל, אשר מחזיק במספר עסקים בגרמניה כבר מצא לעצמו מחליפים במטרה לבוא ארצה ולהצטרף לנתניה. אם יצטרף יהיה הגרמני הרביעי במועדון, לאחר יאמר, מתיאוס, ואשת יחסי הציבור קרינה גולדברג שהצטרפה לאחרונה.

במועדון ממשיכים בניסיון להעלאת כמות הקהל בקופסה. הבלם גולן חרמון דיבר על הוצאת המנוי המיוחד לשלושת משחקי הבית הבאים באתר הרשמי של המועדון. "אנו זקוקים עכשיו לכל האוהדים שיש לנו ואם יעזור להביא אותם בדרך של מנוי מיוחד אז אני חושב שזה צעד נבון כדי שיעודדו אותנו יותר", סיפר הבלם. "אחד הדברים הכי חשובים לקבוצה זה אוהדים, אם קהל מגיע בהמוניו זה עוזר לקבוצה להיות הרבה יותר טובה וכמובן שיש יותר ביטחון כי אתה מרגיש כמו בבית שלך וככל שיהיה יותר קהל יהיה יותר טוב בשבילנו, הקהל הוא השחקן ה- 12 שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully