וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר כהן: "חסר לנו ניצחון אחד כדי להחזיר לשחקנים את הביטחון"

יצחק סולומון

10.10.2008 / 9:35

מאיר כהן ניצל את יום הכיפורים כדי להתנצל בפני אוהדי סכנין על פתיחת העונה החלשה. המשטרה צפויה לאשר את אצטדיון דוחא ביום ראשון

בני סכנין תחזור הבוקר (שישי) להתאמן, לראשונה מאז הודיע היושב ראש הנצחי של המועדון, מאזן גנאים, על פרישתו מהקבוצה לטובת המאבק על ראשות העיר. "מתחיל בסכנין עידן חדש, קשה לתאר את הקבוצה בלי מאזן", הודה הקפטן, מאיר כהן, שפירגן ליו"ר החדש, חסן אבו סאלח: "ככה זה בחיים, אחד הולך, השני בא. חסן נכנס לנעליים גדולות, אבל אין לי ספק שהוא יצליח. הוא איש כדורגל, הוא מכיר את המערכת, ויש לו רצון עז להצליח. בכל זאת, בני סכנין היא לא סתם קבוצה, היא שגרירה של מגזר שלם".

באווירת יום הכיפורים, בחר כהן להתנצל בפני אוהדי קבוצתו על פתיחת העונה החלשה. "אני יודע שהם מאוכזבים מאיתנו, אבל שידעו שאנחנו לא פחות מאוכזבים מעצמנו. יש לנו שחקנים טובים, אנחנו עובדים קשה, ואני מאמין שההצלחות עוד יגיעו. חסר לנו ניצחון אחד קטן, דחוק, כדי להחזיר לשחקנים את הביטחון. אני מבטיח לאוהדים שהם עוד ייהנו מאתנו, ישמחו ויחגגו איתנו עוד העונה".

ועדיין באווירת סולחות: בלם סכנין, טל חן, עשה סולחה בערב החג עם משה גלאם, היום מאמן כפר יונה, לאחר נתק בן שבע שנים. בעונת 2001/2002 שיחקו שניהם במכבי נתניה, תחת הדרכתו של אורי מלמיליאן. באחד המשחקים צולם טל חן הפצוע יושב ביציע ומחייך לאחר שקבוצתו ספגה שער. היחסים בין השניים התדרדרו, ובחדר ההלבשה פרצה בין השניים קטטה, שבסיומה העיף גלאם נעל היישר אל ראשו של חן. חן אמר לאחר הסולחה: "למרות הכעס עברו מאז הרבה שנים. התבגרנו. הייתי אז ילד בן 22, השתניתי, היום אני אב לילדים. דברים כאלה קורים בכדורגל".

ביום ראשון צפויה ביקורת קובעת של המשטרה באצטדיון דוחא. ההערכה היא המשטרה תאשר את דוחא לראשונה העונה, לקראת משחק הליגה בשבת מול מכבי חיפה. בהנהלה אומרים כי גם בעיית קו הביוב שצצה תיפתר עד יום ראשון. להרכב יחזור המגן בסאם גנאים, שעדיין לא שותף העונה במשחקי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully