וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד בכיס של הפיליז

10.10.2008 / 7:30

בייסבול: הופעה נאה של קול המלס והומראנס של אטלי וברל העניקו לפילדלפיה ניצחון 2:3 על הדודג'רס ויתרון 0:1 בסדרת גמר ה-NL

פילדלפיה - לוס אנג'לס דודג'רס 2:3 (0:1 לפיליז בסדרה)

מנצח: קול המלס
מפסיד: דרק לואו
שמירה: בראד לידג'

צ'רלי מנואל, מאמן הפיליז, ידע למה הוא סומך על קול המלס כאס שלו. המלס הגיש שבעה אינינגים וקטל שמונה חובטים בסטרייקאאוטים, פאט ברל וצ'ייז אטלי חבטו להומראנס באינינג השישי, כדור ארוך של מני רמירז נשאר בתוך הפארק ובראד לידג' שמר בפעם ה-44 ב-44 ניסיונות העונה. כל אלה העניקו לפיליז יתרון 0:1 בסדרה. "זה נחמד לנצח את המשחק הראשון", אמר מנואל, "אבל צריך לנצח ארבעה".

הסיפור הזה לא היה קל, כשרמירז העלה את לוס אנג'לס ליתרון עם דאבל שבדרך נס לא הפך להומר באינינג הראשון וברביעי הכניס בלייק דה וויט בחבטת הקרבה את מאט קמפ הביתה. דרק לואו היה טוב במשך חמישה אינינגים, ואז ביצע את הטעויות ששלחו אותו לספסל. תחילה נתן לצ'ייז אטלי הומר בן שתי ריצות שהשווה ל-2:2, ולאחר מכן הרשה גם לקלאץ' של פילדלפיה בכל העונה הזו, פאט ברל, הומר משלו - 2:3.

לידג' הסתבך לא אחת בשמירותיו העונה, אבל לא הפעם. בשתי הגשות פסל את קמפ, בעוד שבע את קייסי בלייק ועם ארבע הגשות וסטרייקאאוט קינח עבודת סגירה מרשימה, וקבע שהפיליז יורדים מהמשחק הזה עם יתרון בסדרה. "הם עשו הכל כדי שלא נעשה להם נזק", אמר אטלי, "אבל יש לנו שמונה שחקנים, לפעמים תשעה בליינאפ שיודעים לחבוט טוב".

הלילה יחל גמר ה-AL, כשג'יימס שילדס וטמפה ביי יארחו את דייסקיי מאטסוזקה ובוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully