וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהלים חדשים בנבחרת בעקבות זימונו של בכר

9.10.2008 / 18:50

בעקבות הטעות בזימונו של המגן תוטל אחריות. הנבחרת תמריא מחר ללוקסמבורג, טועמה מועמד לפתוח. מאמצים להכשיר את תמיר כהן ללטביה

בנבחרת ישראל לא עברו על סדר היום בעקבות זימונו של מגן עירוני קריית שמונה, ברק בכר, לסגל לקראת המשחק מול נבחרת לוקסמבורג במוצאי שבת. כזכור, המאמן הלאומי דרור קשטן זימן את בכר למרות שלא שירת בצה"ל ולמרות שלא שיחק בשבת בגלל פציעה. בנבחרת ביקרו כזכור את ההחלטה. בעקבות הזימון, כאמור, הוצאו נהלים חדשים הקובעים את סדר העבודה לקראת הזימונים הבאים. מעתה יצטרכו ראשי הנבחרת לבדוק כל שחקן חדש שיוזמן לסגל – את מצבו הרפואי ואת כשירותו לייצג את הנבחרת. "בפעם הבאה שזה יקרה", אומר גורם בנבחרת, "כבר ידעו על מי להפיל את האחריות".

הנבחרת ערכה אתמול את האימון המסכם שלה לקראת המשחק ומחר בבוקר היא תמריא ללוקסמבורג. יוסי בניון ואבי סטרול ערכו אימון ריצה. האחרון יפתח בהרכב רק בכפוף לאישור הצוות הרפואי לאחר האימון שייערך מחר בלוקסמבורג. אם סטרול לא יימצא כשיר, דקל קינן יפתח בהרכב במקומו. בנבחרת אופטימיים לגבי מצבו של דדי בן דיין, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי אך ערך אתמול אימון מלא.

בירם כיאל וגל אלברמן יפתחו בקישור האחורי לצד בניון למרות שהוא עדיין סובל מכאבים ברגלו. הקשר הרביעי יהיה כנראה סלים טועמה. בהתקפה, קשטן בונה על אליניב ברדה ונראה כי מי שישחק לצדו יהיה עומר גולן, שכבש את שער השוויון במולדובה. השוער לירן שטראובר יפתח על הספסל כשוער שני. לאחר המשחק בלוקסמבורג תמריא הנבחרת ללטביה ותתמודד ביום רביעי מול הנבחרת המקומית.

בצוות המקצועי יערכו במקביל להכנות בלוקסמבורג טיפולים לקשר תמיר כהן. אם קשר בולטון יהיה כשיר למשחק בלטביה, הוא צפוי לפתוח בהרכב.

  • עוד באותו נושא:
  • ברק בכר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully