וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע הפסיד בפול פוזישן

9.10.2008 / 17:26

הטניסאי הישראלי הפסיד לפול-הנרי מתיו הצרפתי (23 בעולם) בסיבוב השני בגביע הקרמלין אחרי שנכנע בשובר השוויון של המערכה השלישית

דודי סלע נמצא בכושר, אך לצד ההצלחות מגיעות לא מעט אכזבות. אחת כזו הגיעה הערב (חמישי) כשהטניסאי הישראלי הפסיד בשובר השוויון של המערכה השלישית לפול-הנרי מתיו הצרפתי ובכך הודח מגביע הקרמלין במוסקבה בסיבוב השני. סלע, שניצח את המערכה הראשונה 6:7 (בשובר שוויון), היה רווי ביטחון, אך את המערכה השנייה הוא הפסיד 7:5. אל המערכה השלישית הוא הגיע כשהוא לא שבר ולא נשבר, אך בשובר השוויון הוא הפסיד 7:0 וסיים את דרכו בטורניר.

סלע, שפגש יריב המדורג רביעי בטורניר ו-23 בעולם, הגיע אחרי ההצלחה הגדולה מטורניר בייג'ינג, שם העפיל לגמר, אך הוא לא הצליח למנף את המומנטום הטוב לניצחון על מתיו, שנחשב אחד מהשחקנים הטובים בסבב. את הטורניר עצמו הוא מסיים עם 25 נקודות דירוג ו-16,750 דולר.

בסיום המשחק אמר מאמנו, יואב שב: "זה היה משחק קשה וצמוד, שניהם שיחקו טוב, מתיו שיחק טוב יותר בשובר השוויון האחרון וניצח את המשחק. למרות שדודי הפסיד אני מקווה שהוא ימשיך ביכולת שלו עד סוף השנה".

מתיו בחן את הריכוז של סלע בתחילת המשחק עם כמה חבטות הגשה מוצלחות, והצליח לשמור על ההגשות שלו. מנגד, סלע כמעט ונשבר במשחקון השני, אבל גם הוא דאג שלא להישבר, והשניים הגיעו למצב של 3:3. סלע השיג את השבירה הראשונה במשחק במשחקון השביעי, אבל לא הצליח לשמור על ההגשה שלו לאחר מכן, ומתיו הישווה ל-5:5, בדרך לשובר שיוויון. בשובר עצמו, סלע התעלה על יריבו הצרפתי וניצח 3:7 כדי לעלות ל-0:1 במערכות.

במערכה השניה השבירה הגיעה מהר יותר, ולמרבה הצער מי שעשה את זה היה מתיו, שעלה ל-1:3 במשחקונים. סלע חזר לעצמו, ובמשחקון התשיעי הוא החזיר לצרפתי על הקאמבק שלו במערכה הראשונה, כששבר וצימק ל-5:4, אחרי שלמתיו כבר הייתה נקודת מערכה. הצרפתי לא ויתר והמשיך לדהור לכיוון ניצחון במערכה השנייה בעזרת שבירה נוספת, שהביאה ל-5:7.

המערכה השלישית נפתחה בצורה שקולה עבור השניים, ששמרו על ההגשות. סלע היה קצת הססני אך הצליח למרות זאת לקחת את הנקודות החשובות ולשמור על משחק צמוד כשהכה שלושה אסים ביריבו. במשחקון התשיעי, אותו הגיש סלע, הוביל מתיו כבר 0:30 אך הישראלי חזר בצורה מרשימה ועלה ל-4:5, אלא שמשחקון מושלם של מתיו כפה 5:5 ובהמשך השניים הלכו לשובר שוויון. סלע ביצע טעות כפולה בנקודה הראשונה ובהמשך לא הצליח לשמור על ההגשות שלו ונשבר עד להפסד צורם 7:0 בשובר השוויון ו-6:7 במערכה כולה.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully