וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע זה נהיה מעניין

רן לטוביץ' ותומר ספירשטיין

9.10.2008 / 15:19

עונת המכללות הגיעה לנקודת האמצע. טקסס פוגשת את אוקלהומה במוקד המחזור השביעי, שיספק כמה מפגשים רותחים במיוחד

עונת המכללות הגיעה בדיוק לנקודת האמצע, והשבוע נקודת הרתיחה באה לידי ביטוי בצורה של מחזור משחקים ברוטאלי. הסונרס והלונגהורנס ממשיכים במלחמת העולם הנצחית שלהם, במשחק שהשנה הוא בעל משמעויות נחרצות בנוגע לזהות המפלצת הראשית בביג-12, כשבמקביל ב-SEC ייפגשו שתי האלופות של השנתיים האחרונות למשחק הישרדות. תוסיפו למשוואה את מיזורי, שמשחקת מול הפתעת הביג-12 (אוקלהומה סטייט), ואת המאבק של ויסקונסין בפן סטייט, שמבחינתם זה באמת להיות-או-לחדול. ממש כמו ברמן חדש בפאב כשתומר בודק איך הוא מוזג לו את הגינס. אז איזה משחקים יבואו לנו עם הבירה? מממ... בירה...

מבחן העוצמה של טקסס ואוקלהומה

ווייק פורסט (21) – קלמזון

המשחק המוקדם של השבוע, שישוחק כבר הערב (חמישי), מפגיש את הדימון דיקנס, שהפסידו בשבוע שעבר לחיל הים (בבית), עם המועמדת השנייה לתואר בחטיבה – קלמזון – שכבר סוחבת איתה שני הפסדים. אם הטייגרס יפסידו את המשחק הזה, הסיכויים לזכות ב-ACC שווים לסיכוי ששלמה שרף יגיד לא ללאפה עם שווארמה. ריילי סקינר מול קולין הארפר – שתי הבטחות גדולות בתחילת העונה – בדו קרב ראש בראש כבר הערב, בשידור חי באי.אס.פי.אן.

אוקלהומה (1) – טקסס (5)

רן כבר שבוע לא נושם, וזה לא בגלל שינויי מזג האוויר, ות'כלס די בצדק. טקסס אמנם נראית מצוין, אבל לא פגשה מתמודדת אמיתית וראויה עד כה, והמבחן הראשון שלה מגיע דווקא מול הקבוצה הכי מפחידה באמריקה. הסונרס מציגים את ההתקפה הפוריה ביותר בליגה (ויסלחו לנו קבוצות הדיוויזיה השלישית ושמונים הנקודות למשחק שלהן). קולט מק'קוי בינתיים לא נופל במלכודות בהן נפל בשנה שעברה, אבל אתם יודעים – לשחק מול רייס ופלורידה אטלנטיק זה קצת שונה. סאם בראדפורד, שאלוהים יודע איך הוא רק סופמור, נעזר בדמרקו מוריי וחבורת הרסיברים המדהימה שלו כדי לפתוח ברוב המשחקים יתרון גדול. השאלה היא האם זה יקרה גם בשבת. אז תחפשו חיבור אינטרנטי איכותי בסביבות השעה שש, ואולי תראו איך היריבות המרה – שכבר כחמש שנים לא הייתה משמעותית – חוזרת למרכז הבמה.

פלורידה (11) – לואיזיאנה סטייט (4)

המשחק הזה יכול היה בקלות להיות משחק המחזור, אם טיבו לא היה משתנק לפני שבועיים בבית מול מיסיסיפי. הטייגרס נראים מפחיד בשביל קבוצה שאיבדה את ההתקפה שלה (שני ק"בים, רסיבר ורץ). זה מה שגיוס טוב והכנה נכונה יכולים לעשות. מצד שני, בביצה של הגייטורס, פלורידה תמיד פייבוריטית, ואין משחק יותר חשוב ויותר מרשים בכדי לחזור למרכז הבמה מאשר ניצחון על האלופה.

מיזורי (3) – אוקלהומה סטייט (17)

כמעט ובלי לשים לב הגיעו הקאובויס למאזן מושלם של 0:5, ולמפגש הזה מול מיזורי כקבוצה שיכולה לקנות את עולמה. הקאובויס מציגים התקפה מרשימה והגנה משתפרת, והם יצטרכו להעלות את הרמה שלהם בכמה דרגות בכדי להתמודד מול הק"ב הכי טוב באמריקה. אפשר להגיד הכול על הציפיות שכבר היו גבוהות ממילא ממיזורי, מה שבטוח – טענות על ירידה ביכולת לא תמצאו. מיזו מתכווננת לה להיות הנציגה הבטוחה בגמר הביג-12 מול המנצחת במשחק הנהר האדום, וכבר בשבוע הבא היא תגיע לטקסס, בכדי לעשות ניסוי כלים מול קהל עוין של 80 אלף איש. בינתיים, בבית, מול הקבוצה של גאנדי (מייק, לא מהטמה), היא אמורה להכניס את הקאובויס לפרופורציות.

ברוך שפטרנו?

וויסקונסין – פן סטייט (6)

הניטני ליונס נראו לא כל כך מאיימים בשבוע שעבר, והחשש הוא שחסרונו של ג'ו פטרנו על הקווים הוא שעשה את ההבדל. עדיין לא ידוע אם פטרנו יאמן מהקווים או שוב מלמעלה, וזה די משמעותי בהתחשב בעובדה שויסקונסין יעלו כמו משוגעים בניסיון להציל את העונה שלהם, במיוחד כשהם יודעים שהפסד באמת שולח אותם לחופשת חורף ארוכה.

טקסס טק (7) – נברסקה

אל תטעו, נברסקה היא לא אותו שק חבטות שהייתה בשנה שעברה, אבל מצד שני, היא עדיין רחוקה שנות אור מהקורנסהסקרס של פעם. טק עדיין אמורה להסתדר, בטח שבבית, וגרהם הארל אמור לחגוג על ההגנה של נברסקה, אבל מצד שני – יש לנו הרגשה שניצחון מפתיע אחד עדיין נמצא בקנה של ההסקרס. השאלה היא מול מי ומתיץ

דרום קליפורניה (8) – אריזונה סטייט

הסאן דבילס, שהיו אמורים לתת פריצה גדולה השנה, בינתיים כבר סוחבים שלושה הפסדים רצופים, והעובדה שרודי קרפנטר עדיין בספק למשחק לא מוסיפה הרבה ביטחון לדניס אריקסון. מצד שני, גם פיט קארול עדיין לא יודע מי יפתח אצלו – מארק סאנצ'ז או מיטש מוסטיין. בקליפורניה, ברור לכם מי הפייבוריטית, וברור לכם מי תנצח (ניחוס מספר 1?).

בריגהם יאנג (9) – ניו מקסיקו

מקס הול ממשיך בשעיטה לעונה מושלמת, והמבחן האמיתי שלו הוא לא מול הלובוס, אלא בשבוע הבא מול טי.סי.יו. צפו לטבח.

ג'ורג'יה (10) – טנסי

הבולדוגס לא מבינים איך הפסד אחד קטן לפני שבועיים בבית השאיר אותם לא רלוונטיים בדירוג. סדרת המשחקים שמתחילה בשבת מול המתנדבים יכולה ועשויה להחזיר אותם למרכז הבמה (רק בשביל לסדר את האוזן והמוח – טנסי ו-ואנדי בבית, לואיזיאנה סטייט בחוץ ופלורידה בקוקטייל פארטי). תנו להם 4 מ-4 ונראה אתכם לא סופרים אותם. מצד שני, את טנסי באמת לא צריך לספור.

אוהיו סטייט (12) – פרדו

ביני וולס בהחלט בריא, ואת זה הרגישו ויסקונסין על בשרם בשבוע שעבר. טרל פריור אמור לשחק רוב המשחק, ואם ג'ימי קלאוסן הצליח לנצח את הבולירמייקרס, אין סיבה שהחניכים של ג'ים טרסל לא יצליחוץ


מיסיסיפי סטייט – ואנדרבילט (13)

הפתעת ה-SEC כבר עומדת על 0:5, אבל עכשיו היא יוצאת לשני משחקי חוץ לא פשוטים, כשהראשון יגיע בשבת והשני בשבוע הבא באתונה (ג'ורג'יה). אם הקומודורס ינצחו את שניהם, אפילו אנחנו נהפוך למאמינים. בינתיים, חובת ההוכחה עדיין עליהם.

כיוון מטרות לריסינג

וויומינג – יוטה (14)

איפה יותר משעמם – יוטה או וויומינג? את השאלה הזו לא נוכל לפתור לכם על רגל אחת (הנה ניסיון – בוויומינג לפחות אפשר להשתכר ולדמיין שמעניין שם). וויומינג ירצו לנקום ביוטס על ההפסד הקטן בשנה שעברה (50:0). אז ירצו.

סאות'רן מיסיסיפי – בויזי סטייט (15)

בויזי מתחילה להריח עונה מושלמת, ואיאן ג'ונסון מתחיל להריח פלאשבקים מלפני שנתיים (ניצחון מרשים על אוקלהומה בפיאסטה בול). הדרך עוד ארוכה, והיא מתחילה בדרום מיסיסיפי.

קנזס (16) – קולורדו

את זה שההגנה של הג'יי-הוקס לא שווה הרבה אנחנו כבר יודעים. מצד שני, טוד ריסינג עדיין לא פגש קבוצה שיכולה להרוג התקפות. זהו מבחן חשוב להתקפה של קנזס, מול קבוצה שיכולה לטרפד כל שגעון גדלות.

אובורן (20) – ארקנסו

בשעה טובה, הבינו באובורן שהבעיה של הקבוצה היא התקפית גרידא, ופיטרו את מתאם ההתקפה טוני פרנקלין. לא התחלה מוצלחת לעונה, בהתחשב בעובדה שזו הייתה שנתו הראשונה של פרנקלין בתפקיד. מול ארקנסו החלשה, הטייגרס אמורים להסתדר, בתור הכנה למפגש בעוד שבועיים בווסט וירג'יניה.

צפון קרוליינה (22) – נוטר דאם

אם הייתם רואים את הפרצוף של תומר ביום ששחררו את הדירוגים, כשראה כשהאייריש שלו (מאזן יפה של 1:4) לא נמצאים בדירוג, הייתם מבינים כמה המשחק הזה חשוב לו. ג'ימי קלאוסן סוף סוף נראה כמו ק"ב לגיטימי, והמפגש מול הפתעת ה-ACC הוא בהחלט מבחן חשוב לקראת כניסה אפשרית לדירוג. מן העבר השני, הטאר-הילס פשוט נראים מצוין, ולא באמת מוכנים לוותר על מיקום בטופ-25. בוטש דייויס מול צ'ארלי ווייס – יהיה מעניין בצ'אפל היל.

נורת'ווסטרן – מישיגן סטייט (23)

נורת'ווסטרן בלתי מנוצחים, ועדיין – הספרטנס מאותה החטיבה מדורגים לפניהם. מישהו אמר חילופי מקומות?

ווסטרן קנטאקי – בול סטייט (25)

אם רציתם לדעת, אז בול סטייט זו אוניברסיטה קטנה באינדיאנה, שם למד דייויד לטרמן. זה בערך כל מה שחשוב במקום הזה, וגם במשחק הזה. אלא אם, כמובן, גם אתם משם.

למי שתהה, העונה האמיתית החלה לה, מה שאומר הרבה לילות לבנים והרבה משחקים מכריעים. זהו השלב שבו מתחילים להפריד בין אלו שיש להן את זה, ואלו שלא, ועכשיו האופי מתחיל לשחק תפקיד משמעותי. ממש ביחס הפוך למה שקורה כשאתם יושבים הרבה זמן על הבר ומזמינים צ'ייסרים לבחורות מסביב. ניפרד בברכת סוף שבוע פרוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully