וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנאים פורש מסכנין: "בתקופתי הקבוצה הפכה לשם דבר"

יצחק סולומון

8.10.2008 / 12:01

מאזן גנאים עוזב את בני סכנין, אבל מבטיח: "אשאר בשטח, ממשפחה אי אפשר לברוח". על מחליפו, חסן אבו סאלח: "יעשה עבודה מצוינת"

"זו לא החלטה קלה בשבילי. בני סכנין היא חלק ממני, חלק ממשפחתי, אבל אני עושה זאת למען עתיד העיר ועתיד הקבוצה", הסביר היום (רביעי) מאזן גנאים, במסיבת עיתונאים שארגן, את החלטתו לפרוש מתפקיד היושב ראש, ולהעביר את סמכויות הניהול למנהל הקבוצה, חסן אבו סאלח. גנאים, שיתמודד על ראשות העיר סכנין בחודש הבא, לא הצליח להסתיר את התרגשותו הרבה.

"ניהלתי את המועדון בהצלחה, הפכנו לשם דבר בעולם הכדורגל", אמר גנאים, שתחת ניהולו עלתה הקבוצה המאוחדת מליגה ב' ועד לליגת העל, זכתה בגביע המדינה, ורשמה הופעות בגביע אופ"א ובאינטרטוטו, עוד אמר "זה שאני פורש מניהול הקבוצה לא אומר שלא אהיה בשטח. תמיד אהיה בסביבה בשביל בני סכנין. אם ההנהלה תבקש עזרה, אשמח לעזור כמיטב יכולתי. זה לא שאני בורח. ממשפחה אי אפשר לברוח".

גנאים הסביר שתקנון ההתאחדות לכדורגל אינו מאפשר ליושב ראש קבוצת כדורגל לעסוק בפוליטיקה, מה גם שבתקופה הקרובה יהיה טרוד בענייני הבחירות, ולכן לא יוכל להקדיש את כל כולו למען המועדון, כפי שעשה ב- 15 השנים האחרונות. גנאים הבטיח: "אשאר האוהד מספר 1 של הקבוצה".

חסן אבו סאלח היה מלכתחילה המועמד המועדף להחליף את גנאים, אולם בקבוצה ביקשו למנותו בהחלטת רוב חברי ההנהלה, ולכן לא מיהרו למנות אותו לפני שהנושא עלה בישיבת הנהלה, שהתקיימה אתמול בלילה. "אצלנו דברים נסגרים בצורה דמוקרטית", הסביר הדובר, מונדר חלאילה. בקבוצה אמרו: "חסן הוא היחיד שיכול להיכנס לנעליים של מאזן".

על מחליפו אמר גנאים, האיש המזוהה ביותר עם קבוצת הכדורגל איחוד בני סכנין: "חסן הוא חלק ממשפחת בני סכנין. הוא ניהל איתי את הקבוצה, אין לי ספק שהוא יעשה עבודה מצוינת, יש לו את הכישורים, ואני משאיר את הקבוצה בידיים טובות". חסן אבו סאלח: "אני רוצה להודות למאזן על תרומתו לקבוצה ולחברי ההנהלה שבחרו בי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully