וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנאים מבטיח: "בני סכנין לא תישאר לבד"

יצחק סולומון

7.10.2008 / 21:14

מאזן גנאים העדיף את הפוליטיקה והודיע על התפטרותו: "מתחייב שהקבוצה תקבל תקציב גבוה מהעירייה ותהיה בליגת העל עוד הרבה שנים". הסמכויות יועברו למנכ"ל, חסן אבו סלאח

יושב ראש בני סכנין ומי שהביא את הקבוצה לקדמת הבמה בכדורגל הישראלי, מאזן גנאים, קיבל החלטה לעזוב את תפקידו והודיע על התפטרותו זאת על רקע כוונתו להתמודד לראשות עיריית סכנין בבחירות המוניציפאליות שיתקיימו במהלך החודש הבא.

גנאים, שמזוהה יותר מכל עם הקבוצה שתקעה יתד בליגה, יכנס מסיבת עיתונאים מחר (11:00) בה יכריז באופן פומבי על עזיבתו, יסביר את מהלכיו ויציג את יושב הראש החדש. גנאים עצמו החל את דרכו כשחקן בקבוצה ושיחק שם עד שמלאו לו 27. עם האיחוד בין מכבי להפועל סכנין, הפך גנאים ליושב ראש הקבוצה המאוחדת. היום הוא כאמור התפטר והעביר את סמכויותיו למנכ"ל, חסן אבו סלאח.

בשעה זו מתקיימת ישיבה לגבי המועמד להחליף את גנאים. "נשב עד שייצא עשן לבן ונמצא את האדם המתאים ביותר", אמר הדובר מונדר חלאיילה. "יש אוירה נרגשת במהלך הישיבה, אפילו מעולה, אנחנו מודים למאזן, הגיע הזמן שיהיה בראשות העיר אדם שיחבק את הקבוצה", אמר חלאיילה.

בבני סכנין ניסו להצניע את העובדה שגנאים יאלץ להתפטר מתפקידו, ושידרו כי ימשיך כרגיל, למרות הצהרתו כי יתמודד בבחירות. בסכנין הבינו כי אין מנוס מהתפטרותו של גנאים, בעקבות תקנון ההתאחדות לכדורגל. סימנים ראשונים למהלך היו כאשר גנאים לא הופיע בשבת למשחק הליגה של קבוצתו, מול הכח, לראשונה מזה מספר שנים.

הדובר מונדר חלאילה: "אנחנו מחזיקים אצבעות למאזן, משפחת בני סכנין איתו, אנחנו מקווים שאחרי הבחירות ישתנו דברים ביחס של עיריית סכנין לקבוצה. חשוב לנו להדגיש שלמרות שמאזן התפטר, הוא יסייע לנו בכל מה שנבקש".

"אני לא מודאג" (משה בוקר, "הארץ")

"בני סכנין לא תישאר לבד, תהיה קבוצה, הנהלה מסודרת וטובה, ואני אעזור לה ככל שניתן ואגבה אותה בכל דבר", הבהיר גנאים ל"ספורט הארץ", "היינו יחד 14 שנה בהנהלה, אני מכיר את כולם והם מסוגלים לנהל את הקבוצה. אני לא מודאג, אני בטוח שאם אהיה ראש העירייה, הקבוצה תרוויח בגדול".

גנאים אמר עוד כי "יש לי שישה ילדים, ארבעה בבית ועוד שניים - העיר סכנין והקבוצה. ארבע שנים הקבוצה לא קיבלה אגורה מהעירייה, מי שתיקן את הליקויים והתחייב על החוזים היינו אנחנו, חברי ההנהלה. העירייה לא נתנה לנו אגורה והכריחה אותנו להתקיים לבד ולהחזיק את האיצטדיון.

"כראש עירייה, לבני סכנין לא יהיו יותר בעיות ברשות לבקרה תקציבית. אני מתחייב שהקבוצה תקבל תקציב גבוה מהעירייה ותהיה בליגת העל עוד הרבה שנים. בעוד חודש, אני מקווה, אהיה כבר ראש העירייה, ואסייע לה כלכלית כדי שתוכל לסיים את העונה במרכז הטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully