וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרי ליו"ר נצרת: "אתה הבעיה של הקבוצה"

יצחק סולומון

7.10.2008 / 19:44

אחרי יממה סוערת באחי נצרת בעקבות ההפסד לירושלים, יושרו ההדורים. עוד קודם לכן האשים מאמן הקבוצה את היו"ר שהוא משדר לחץ

הסתיימה המיני דרמה במכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית בעקבות ההפסד אתמול (שני) להפועל ירושלים. כידוע, לאחר המשחק זעם המאמן, שמעון הדרי, על יושב ראש הקבוצה, כאיד אבו עייאש, שהשמיע ביקורת קשה על תפקוד הצוות המקצועי.

הערב ישבו השניים וליבנו את העניינים. היו"ר אבו עייאש פתח ושאל את המאמן "מה הבעיה, למה הקבוצה לא מתפקדת?". המאמן הדרי הגיב: "אתה הבעיה. אתה משדר לחץ לשחקנים, זה מקרין וזה פוגע. לא יכול להיות שאחרי שני הניצחונות שעשינו אמרת שהם שחקנים ברמה של ליגת העל, ואחרי הפסד הם פתאום ברמה של ליגה א'. זה לא הגיוני".

אבו עייאש השיב: "אם אני הבעיה, אני מיד זז הצידה. לא אתערב יותר. הצלחת הקבוצה היא מעל לכל". הדרי המשיך ותבע את עלבונו: "לא יכול להיות שתעביר ביקורת על הצוות המקצועי לפני השחקנים או בתקשורת. אם יש לך משהו להגיד, רק אני הכתובת". אבו עייאש הפנים את המסר והבטיח לשוחח רק עם המאמן.

הנהלת נצרת הוציאה הערב הודעה לפיה יושרו ההדורים. "אנחנו עם הפנים קדימה, בדרך למטרה המוצהרת שלנו שהיא עלייה לליגת העל", נכתב בהודעה. המאמן הדרי: "אני שמח שהעניינים לובנו, בשביל עלייה צריך שקט, ולכולנו יש מטרה משותפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully