וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ספגה משחק ללא קהל על תנאי

7.10.2008 / 19:56

הירוקים, שעמדו לדין בשל השלכת הבקבוקים בשבת על אסולין, נקנסו גם ב-10 אלף שקל. בחיפה מוטרדים מהיעדרותו של דוידוביץ'

במכבי חיפה טרודים מאוד נוכח הניתוח שעשוי לעבור ניר דוידוביץ'. השוער, שייעדר לפחות שלושה שבועות לאחר שיעבור הערב (שלישי) אורתוסקופיה עקב דלקת חריפה בברכו השמאלית, ייעדר לפחות שלושה שבועות.

בחיפה מכשירים כעת את שוער המשנה, אמיר אדרי, שפתח במשחק האחרון מול מכבי פתח תקוה (1:3). "במשחק האחרון קיבלתי את ההודעה ארבע שעות לפני המשחק, לא הספקתי להתכונן כראוי מבחינה נפשית", אמר השוער. "שוער, בפרט חסר ניסיון כמוני, זקוק ליותר, אבל מהר מאד נכנסתי למשחק. היתה בי התרגשות גדולה, כי אין דין הופעה בגביע הטוטו או בארבעת המשחקים במכבי הרצליה כדין הופעה במכבי חיפה".

לקראת המשחק הקרוב אמר: "הלחץ שונה, המחויבות גדולה יותר וגם כמות הקהל מרגשת. אני מאמין גדול בעצמי, שואף לשלמות ואם אני מצרף את זה להרגשה שכיף להיות בבית, אפילו כשוער משנה לדוידוביץ' המצוין, טוב לי היכן שאני, בפרט כשאני זוכה לעידוד מהצוות המקצועי ומהחברים, בעיקר יניב קטן וליאור רפאלוב". על הפציעה של דוידוביץ' אמר השוער: "אני מצטער שהוא נפצע ואני מאחל לו שיחלים מהר ויחזור לשער. הוא עוזר לי המון וטוב לי איתו. אני נמצא בבית הספר הכי טוב לשוערים בארץ וכעת נותר לי להוכיח לעצמי ולאחרים שאני מתאים למלא את מקומו של ניר".

חיפה יצאה בזול

הדיון של מכבי חיפה בבית הדין של ההתאחדות התקיים הערב (שלישי) בעקבות דו"ח שופט המשחק מול מכבי פתח תקווה מהשבת האחרונה, בו צויין כי אוהדי חיפה השליכו חפצים לעברו של חלוץ פתח תקווה, ליאור אסולין. לחובת הקבוצה היה כבר עונש של שני משחקים ללא קהל על תנאי, אך משום מה תובע ההתאחדות, עו"ד שלום אבן עזרא, החליט להתעלם מכך.

בסוף הדיון הדיינים פסקו עונש של משחק ללא קהל על תנאי ובנוסף קנס של 10 אלף ש"ח. מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, היה זה שייצג את חיפה בדיון וטען כי אוהדי הקבוצה לא יכולים להכניס בקבוקים לאיצטדיון וכל מה שנזרק לעבר המגרש היו שקיות שתייה וניירות. בנוגע לעונש על תנאי אמר צ'יזיק: "אותו אוהד שהשליך בזמנו חפץ על דראפיץ' לא מגיע יותר למשחקי הקבוצה".

ממכבי חיפה נמסר בתגובה על העונש שספג המועדון: "המועדון מכבד את החלטת בית הדין, אך ממשיך לטעון כי לא נזרק ולו בקבוק אחד לעברו של ליאור אסולין".

עדכון ראשון: 7/10/08 16:06
עדכון אחרון: 7/10/08 19:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully