וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מאמין שכבר בעונה הבאה אשחק במכבי חיפה"

יצחק סולומון

7.10.2008 / 14:50

דוידוביץ' נפצע, הצעירה במשחק גורלי מול איטליה ורק תום אלמדון משקיף מאחי נצרת. יחזור לירוקים כבר העונה? "רק חיפה תקבע"

במקביל להכנות של הנבחרת הצעירה לקראת משחקי ההצלבה מול איטליה, התברר ששוער מכבי חיפה ניר דוידוביץ' ייעדר מספר שבועות מהמגרשים בגלל פציעה בברך. קו משיק בולט בין השתיים הוא השוער תום אלמדון, שרק לפני פחות משנה וחצי עמד בשער הירוקים ובאליפות אירופה לנבחרות צעירות.

"אני לרגע לא מצטער שעזבתי את מכבי חיפה", אומר המחליף הנצחי של דוידוביץ', שבעונה שעברה הושאל להפועל נצרת עילית והעונה עומד בשער מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית. מי שישחק בין הקורות בחיפה הוא הצעיר אמיר אדרי. "חשבתי על כל האפשרויות לפני שעזבתי את חיפה, החלטתי לעזוב, ואני שלם עם ההחלטה", מוסיף אלמדון, "אי אפשר לבנות קריירה על חודש וחצי שניר יהיה פצוע. אתה לא יכול לשבת ולחשוב מה יקרה אם ולמה. החלטתי לעזוב ואין לי בעיה עם זה. לא יכולתי לבנות על לשבת על הספסל ולחכות שניר ייפצע חלילה".

אלמדון אומר שכבר היה בסיטואציה כזו בעבר. "מגיל 16 אני במכבי חיפה, כבר היו מצבים שבהם ניר היה פצוע או מורחק, זו הרגשה כיפית לשחק ואין טוב מזה לכל שחקן כדורגל, אבל אם הייתי משחק עכשיו חודש וחצי במקום ניר, זה לא היה משנה את המצב שלי. הרי ניר יחזור בשלב זה או אחר, ואני מאחל לו החלמה מהירה".

אלמדון אומר כי אינו חושש להיעלם מהמפה משום שזו עונתו השנייה בליגה הלאומית, הרחק מאור הזרקורים. "מי שמבין בכדורגל, יודע שמיטב השוערים באירופה עברו תהליך כזה. הם ירדו לליגות נמוכות או לקבוצות לא בכירות וחזרו עם ניסיון. זה חלק מתהליך שצריך לקרות, למרות שבארץ אין סבלנות. אני הייתי צריך לקבל את החלטה לעזוב כבר לפני כמה שנים. אני מאמין שכבר בעונה הבאה הכול יהיה אחרת ואשחק במכבי חיפה".

אלמדון אומר כי אין בכוונתו לעזוב במהלך העונה את מכבי אחי נצרת, אבל אינו פוסל סיטואציה לפיה יחזור לחיפה. "אם אקבל בינואר הצעה מליגת העל זה יהיה מפתה, אבל אסרב כי אני אדם עם כבוד וג'נטלמן, יש לי הסכם ואני מתכוון למלא אותו. יחד עם זאת אני שחקן של מכבי חיפה, אני שייך להם, הם הבית שלי, והם למעשה קובעים לי מה לעשות. אסור לשכוח שיש לי שם חוזה לחמש שנים".

"גם אותנו הספידו לפני צרפת"

אלמדון לא שוכח את הנבחרת הצעירה, אותה הוביל לאליפות אירופה אשתקד. ערב המשחקים מול איטליה, אומר השוער: "זו הגרלה קשה מאוד, אבל גם אותנו הספידו לפני המשחקים מול צרפת, שהייתה מאריות הכדורגל האירופי. בכדורגל יש הפתעות, אנחנו עשינו היסטוריה, הכול יכול לקרות. אני מאחל להם הצלחה". על מחליפו בשער הנבחרת הצעירה, אוהד לויטה, אומר אלמדון: "הוא שוער טוב, אבל אי אפשר להשוות אותו אלי. תום אלמדון זה תום אלמדון, לויטה זה לויטה. אני עשיתי בנבחרת מה שעשיתי, אני מאחל לו לעשות את אותו הדבר".

אלמדון לא מודאג מפתיחת העונה המגומגמת של מכבי אחי נצרת, שהצהירה כי המטרה שלה היא להעפיל לליגת העל. "אנחנו יודעים מה חסר לנו, לא מתחמקים מאחריות, נכון שציפינו לדברים אחרים, אבל זה חלק מהכדורגל. עוד מוקדם לדבר על סיכויים, ועוד יותר מוקדם להספיד אותנו. כרגע יש הרגשת פספוס, אולי בגלל שעשינו שני תיקו שהיו צריכים להיות ניצחונות, אבל סיכוי לעלות יש כי בליגה הזו הכול יכול לקרות והמאבק יהיה עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully