וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "לא נוסעים לטיול בסוף השבוע"

7.10.2008 / 11:00

דרור קשטן הזהיר את שחקני הנבחרת משאננות לפני לוקסמבורג: "גם הולנד הגדולה ניצחה שם בקושי". על זימון בכר: "מודים בטעותנו". ההרכב שמתגבש - כיאל ואלברמן בקישור האחורי

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

קשטן על פרשת בכר: "מודה ועוזב ירוחם"

נבחרת ישראל התכנסה הבוקר (שלישי) לאימון השני שלה לקראת משחק החוץ בלוקסמבורג, במסגרת מוקדמות גביע העולם 2010. עוד לפני האימון ערך המאמן הלאומי, דרור קשטן, מסיבת עיתונאים. "אנחנו יוצאים לשני משחקים חשובים", פתח המאמן, "מאז ומתמיד אמרתי, גם לפני מולדובה, שהגישה שלי היא לא להתייחס ליריב בזלזול אלא בכבוד. הפערים בכדורגל הצטמצמו ויש הפתעות. נבחרות שעל הנייר חלשות יותר עושות הפתעות, ורק לאחרונה היינו עדים לניצחון של לוקסמבורג בשווייץ. את כותרות העיתון תליתי לשחקנים בחדר ההלבשה, כדי שיישננו ויבינו שלא נוסעים לטיול בסוף השבוע, אלא לשחק כדורגל".

"לוקסמבורג נבחרת מאורגנת, טקטית וקשה, שעומדת טוב על המגרש. גם הולנד הגדולה ניצחה שם בקושי רב 0:1 וכמעט לא עלתה למונדיאל. אנחנו יוצאים לשני משחקים חשובים, אך לא קלים, למרות שאנחנו פייבוריטים. צריך לשחק בחוכמה רבה ועם הרבה חשיבה, ולפצח את שיטת המשחק שלהם".

על זימונו של ברק בכר לסגל, למרות שהיה פצוע ולא שירת בצה"ל אמר קשטן: "יש פתגם ידוע שאומר 'מי שלא עושה, לא עושה טעויות'. אנחנו מודים בטעות ולא מאשימים אף אחד. קרה, תוקן והסקנו מסקטות. מודה ועוזב ירוחם".

על העובדה שהליגיונרים ממעטים לשחק בקבוצותיהם, אמר המאמן הלאומי: "בניגוד למאמן קבוצה, מאמן נבחרת זה סיפור שונה. בקבוצה יש התמודדות עם בעיות, אבל יש שבוע למצוא פיתרון בעוד שבנבחרת יש רק יומיים למצוא פיתרונות. יש עובדות ונגדן אני לא יכול לעשות דבר. עליי צריך לראות איך אני מוציא מהשחקנים את המיטב. עומר גולן אמר אתמול שגם כשלא משחקים רמת האימון גבוהה מאוד באירופה".


בינתיים ההרכב של קשטן מול היריבה מתחיל להתגבש. אם דדי בן דיין יהיה כשיר, הוא יפתח בהרכב – ואם לא, יואב זיו ימלא את החלל. אבי סטרול תורגל היום בהרכב ואם הוא יתגבר על הפציעה בקרסול הוא יכלל בהרכב ולא דקל קינן. כרגע ברור הוא שבירם כיאל וגל אלברמן יפתחו בקישור האחורי, כנראה לצד יוסי בניון וסלים טועמה. בחוד ההתקפה נראה כי קשטן יפתח עם שני חלוצים. עומר גולן, אליניב ברדה ורוברטו קולאוטי ייאבקו על שתי חולצות ההרכב.

שטראובר: "מי אנחנו שנזלזל בנבחרת מסוימת"

שוער הנבחרת, לירן שטראובר, פתח את דבריו במסיבת העיתונאים באיחולי החלמה לניר דוידוביץ', ואז נשאל מה דעתו על כך שאוואט לא משחק בליגה ואמור לפתוח בנבחרת. שטראובר ענה: "כושר משחק נבנה במהלך השבוע". על השאלה האם ישנו מאבק בינו לאוואט ענה: "אני לא נמצא פה בשביל היופי והפוסטר, אלא ללא תנאים. אני נהנה וכל יום באימון אני פוגש את החברים שלי מחדש. מה יהיה הלאה? יש אימונים והמאמן יחליט. אני נמצא בסגל כמו אוהד כהן ואוואט ורוצה בהצלחת הנבחרת. למאמן יש כאב ראש ולנגד עיני עומדת מטרה אחת - שהנבחרת תעלה שלב. ראינו מול מולדובה שאליניב ברדה חלה ובן סהר נפצע ומיד הוזנקו מחליפים. כל אחד צריך להיות מוכן לשחק".

שטראובר התייחס לסיכויי הנבחרת לנצח בשני המשחקים, נוכח חולשתן של היריבות. "מי אנחנו שנזלזל בנבחרת מסוימת, אסור להגיע עם האף למעלה. הנבחרת כבר חזרה ממצבים לא נעימים נגד שווייץ ומולדובה , אנו משחקים אחד בשביל השני".

לאחר מכן הנבחרת התפנתה לאימון הבוקר, ממנו נעדר הקפטן יוסי בניון, שיגיע רק אחר הצהרים. גם מגנה של מכבי נתניה דדי בן דיין לא ערך אימון בוקר והוא עובר טיפולים, לאחר שנבדק ונמצא סובל ממתיחה קלה בשריר הירך האחורי. באימון הערב הוא יערוך אימון ריצה בלבד. לאימון הגיע אוהד כהן, שמחליף את ניר דוידוביץ'. שוער חיפה אמור לעבור הערב ניתוח בברכו וליהיעדר שלושה שבועות לפחות. בקבוצתו מכבי חיפה יסתמכו על השוער המחליף אמיר אדרי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully