וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקינגים מענגים

7.10.2008 / 5:54

שער שדה של ריאן לונגוול היקנה למינסוטה ניצחון בניו אורלינס 27:30. שבר בצלעות לווסטברוק, התלבטות קוורטרבקים בטמפה ביי

ניו אורלינס (3:2) - מינסוטה (3:2) 30:27

החטאת שער שדה של מרטין גרמטיקה, דגל להפרעה למסירה ושער שדה מוצלח של ריאן לונגוול 13 שניות לסיום העניקו לוייקינגס ניצחון נאה במשחק הפכפך בניו אורלינס. הוייקינגס כבר הובילו 10:20 בהפסקה, אבל החזרה של רג'י בוש לבעיטת הרחקה צימקה ל-20:17 ברבע השלישי. גרמטיקה השווה בשער שדה, ואז הגיעה עוד החזרה מרהיבה נוספת של בוש שקבעה 20:27 לניו אורלינס. גאס פררוט השיב את המשחק לשוויון עם טאצ'דאון לברנארד בריאן ואז הגיעו מהלכי הסיום, שהבטיחו ניצחון למינסוטה. פררוט סיים עם 19 מ-36 ל-222 יארד וטאצ'דאון, 330 יארד, טאצ'דאון ושלושה איבודים אוויריים לדרו בריס.

חדשות מהליגה: בריאן ווסטברוק, הרץ האחורי של פילדלפיה, שבר שתיים מצלעותיו בהפסד 23:17 לוושינגטון ביום ראשון. בינתיים הוא מסווג כ"מיום ליום", כשאם לא יוכל לשחק במחזור הקרוב יחליפו קורל בקהאלטר כרץ הפותח. רנדי מקמייקל, הטייט אנד של הראמס, סיים את העונה בגלל קרע ברצועות ושבר בעצם השוקית.

ברודי קרויל, הקוורטרבק הפצוע של קנזס סיטי, צפוי לחזור למשחק הבא של הקבוצה מול טנסי ב-19 באוקטובר. קרויל נפצע בכתפו במשחק ההפסד לניו אינגלנד במחזור הראשון. מי שלא החליט עדיין על הקוורטרבק שלו הוא ג'ון גרודן, מאמן טמפה ביי, שמתלבט בין בריאן גריסי לג'ף גארסיה ביום ראשון הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully