וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנועת המזרחי

7.10.2008 / 6:25

בייסבול: טמפה ביי ניצחה את הוייט סוקס 2:6, בוסטון גברה על האיינג'לס 2:3, נציגות המזרח סגרו את הסדרות על 1:3 וייפגשו בגמר ה-AL

שיקגו וייט סוקס - טמפה ביי 6:2 (הרייז ניצחו 1:3 בסדרה)

מנצח: אנדי זוננשטיין
מפסיד: גאווין פלויד

קבוצה שרוצה להמשיך עד סוף הדרך בפלייאוף חייבת שחקן קלאץ', לפחות אחד. בסדרה הזו הראו הרייז שיש להם כמה. לאחר הופעות טובות של ג'יימס שילדס בהגשה ושל אבאן לונגוריה על הצלחת, הפציעו הלילה (בין שני לשלישי) עוד שני כוכבים בטמפה ביי - אנדי זוננשטיין ובי ג'יי אפטון. זוננשטיין היה סולידי עם 5.2 אינינגים טובים, אפטון סיפק את הכוח מאחורי המחבט, עם שני הומראנס.

הרייז גילו הרבה מאוד בגרות בסדרה הזו. הם ניצחו את שני המשחקים הראשונים, והשאלה הייתה מה יעשו כשיגיע ההפסד הראשון. הם עשו בדיוק את מה שצריך - באו למשחק הרביעי וסגרו את הסיפור, כדי לפגוש בסדרת גמר ה-AL את בוסטון. "הרגשנו שאנחנו שייכים ועכשיו הוכחנו את זה", אמר אפטון. כן, חבר, אתם בהחלט שייכים.

הרייז לא חיכו יותר מדי כדי לעבוד מול גאווין פלויד. כבר באינינג הראשון חבט אפטון להומר הראשון וקבע 0:1. האינינג השלישי הגיע, שוב פלויד מול אפטון ושוב הומר - 0:2. באינינג הרביעי העסק כבר התחיל לצאת מהידיים של שיקגו, כשטמפה ביי הוסיפה עוד שתי ריצות שקבעו 0:4. פול קונרקו צימק בהומר ל-4:1, אבל קרלוס פניה הכניס את אקינורי איוואמורה וקבע 1:5. באינינג השישי חבט ג'רמיין דיי להומר, ושוב היה זה פניה שהגיב במהירות וקבע 2:6. גרנט בלפור סגר את הסיפור באינינג התשיעי בתוך 12 הגשות וייעד לטמפה ביי עוד לפחות ארבעה מפגשים מול בוסטון.

בוסטון - לוס אנג'לס איינג'לס 2:3 (בוסטון ניצחה 1:3 בסדרה)

מנצח: מני דלקרמן
מפסיד: סקוט שילדס

עוד משחק משובח מבית היוצר של הרד סוקס ושל האיינג'לס, שיכולים לראות את הסדרה כהחמצה גדולה מאוד. סינגל של ג'ד לאורי הכניס בקושי את ג'ייסון ביי הביתה באינינג התשיעי, ביי ליטף עם היד את הצלחת ושלח את האיינג'לס לעוד סיום עונה רווי אכזבה אחרי מפגש פלייאוף עם בוסטון.

לרד סוקס יש אלמנט של אלופים (או שלאיינג'לס יש אחד של לוזרים, תלוי איך מסתכלים על זה), כי הסדרה הזו הייתה צריכה להגיע למשחק חמישי באנהיים. המלאכים הראו הרבה אופי בחזרה למשחק ממצב כמעט אבוד, אבל ליותר מזה לא יכלו להגיע. בוסטון? ראויה לשמוח, בסופו של דבר צריך להסיר את הכובע לקבוצה שמנצחת שני משחקי חוץ מול הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה, אבל לגרביים יש המון בעיות, וביכולת כזו, במיוחד של הבולפן, הם יתקשו מאוד לעבור את הרייז.

ג'ון לסטר וג'ון לאקי שוב ניהלו ביניהם, כמו במשחק 1 בסדרה, דואל, כשלסטר הראה שהוא המגיש מספר 1 של הרד סוקס, עם הופעה מחשמלת נוספת של שבעה אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים. לאקי היה מצוין גם הוא, וצדק מסוים נעשה בכך שלא הוא רשם את ההפסד, אלא הנחנק הקבוע של לוס אנג'לס, סקוט שילדס.

הרד סוקס עלו ליתרון 0:2 באינינג השישי לאחר שהאווי קנדריק לא השתלט מספיק טוב על כדור של ג'ייקובי אלסבורי, פסל אותו, אמנם, אבל מארק קוטסאי נכנס הביתה. מהלך אחד מאוחר יותר חבט דסטין פדרויה (חלש מאוד לאורך הסדרה) לדאבל ובוסטון עלתה ל-0:2.

טוריי האנטר עשה הרבה שטויות בסדרה הזו, אבל באינינג השמיני הוא היה זה שהקים את המלאכים לחיים. מארק טשיירה ו-ולאדימיר גררו שוב עלו לבסיסים, שניהם על הולכות, וזריקה פראית של ג'סטין מסטרסון קידמה אותם לשני ולשלישי. האנטר סיפק את החבטה הגדולה לשדה הימני ושניהם נכנסו הביתה - 2:2. האינינג התשיעי היה דרמטי ובו פסל ג'ייסון וריטק את רג'י וויליטס, שנתקע בין הבסיס השלישי לבסיס הבית, נגע בו עם הכפפה והכדור נפל. השופטים פסקו, בהחלטה שהתבררה כמוצדקת, שהכדור נפל לאחר הנגיעה, עם החיכוך של וריטק בקרקע (בהשאלה מעולם הפוטבול - האדמה לא יכולה לגרום לפאמבל).

בתחתית האינינג התשיעי עלה סקוט שילדס להגיש. לאחר סטרייקאאוט מהיר על ג'יי די דרו הרשה שילדס דאבל לג'ייסון ביי. מארק קוטסאי, במשחק טוב, ירה פצצה שאיימה לסגור את הסיפור, אבל מארק טשיירה, בזינוק אדיר, הציל את הכדור ואת המשחק לאיינג'לס. לא לאורך זמן, כי אחריו בא לאורי, חבט לסינגל וביי נכנס הביתה כדי לקבוע מפגש מעניין בין בוסטון לטמפה ביי. ניפגש בטרופיקנה פילד בלילה שבין ה-10 ל-11 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully