וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אחי נצרת הפסידה 1:0 לירושלים, הדרי בדרך החוצה?

יצחק סולומון

6.10.2008 / 21:00

העולה מהליגה הארצית נהנתה מכיבוש של שי אהרון בפנדל (79). הפסד ראשון לאחי נצרת, שראשיה העבירו ביקורת על המאמן הדרי

המחזור החמישי בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) כשהפועל ירושלים אירחה את מכבי אחי נצרת וניצחה 0:1 משער של שי אהרון בפנדל בדקה ה-79. המשחק נערך באצטדיון וינטר, לאחר שהועבר מטדי עקב שזרועו של האצטדיון בבירה.

הקבוצה של לופא קדוש, שנחלה שני הפסדים רצופים במחזורים האחרונים, השיגה ניצחון שני בליגה. לעולה מהליגה הארצית שש נקודות והיא עלתה למקום השביעי בליגה.

הקבוצה של שמעון הדרי נוחלת הפסד ראשון בליגה. אחי נצרת פתחה את העונה מצוין עם שני ניצחונות, אבל בשלושת המחזורים האחרונים לא הצליחה לנצח. במחזורים הקודמים היא סיימה את משחקיה בתיקו, נגד רעננה (0:0) ועירוני רמת השרון (1:1), וכעת כאמור ירדה מנוצחת בווינטר. אחי נצרת נשארה במקום הרביעי, אבל לא הצליחה לסגור את הפער, מצמד המוליכות, הפועל חיפה והפועל רמת גן, האוחזות ב-13 נקודות כל אחת.

אחי נצרת- הדרי: הסוף?

יושב ראש מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית, כאיד אבו עייאש, זעם הערב (שני) על התצוגה הדלה של שחקניו במשחק ההפסד מול הפועל ירושלים, ומתח ביקורת חריפה כנגד השחקנים והצוות המקצועי. לשחקנים אמר בהפסקת המשחק: "לא אשלם לאף אחד יותר מ-7,000 שקל. מי שזה לא מתאים לו, שילך הביתה. אני מעדיף לשחק עם שחקני נוער מאשר להתבזות". על הצוות המקצועי אמר: "יכול להיות שטעיתי כאשר מיניתי אותם". המאמן שמעון הדרי בתגובה: "על טעויות משלמים".

שחקנים סיפרו כי אבו עייאש נראה נסער ביותר בסיום המשחק. יצוין כי למרות שחלפו חמישה מחזורים, ההנהלה עדיין לא העבירה בבקרה את עוזר המאמן נג'ואן גרייב, את מאמן הכושר משה שרעבי ואת מאמן השוערים קלוד ביטון.

המאמן שמעון הדרי זעם גם הוא, אבל לא על שחקניו, אלא על היושב ראש שלו, שהעביר ביקורת על הצוות המקצועי שלו. הדרי ביטל את האימון שתוכנן למחר, והוא מתכוון להגיע לשיחה עם היושב ראש. "זכותו לבקר אותי, אבל לא בפומבי. שישב איתי ויגיד לי את כל מה שהוא חושב", אמר. הדרי לא פסל הערב אפשרות כי בסיום השיחה ייפרדו שני הצדדים.

שחקן בקבוצה לא אהב את הביקורת החריפה של היו"ר ואת האיומים שלו. "אנחנו עדיין בין חמשת הקבוצות הראשונות בליגה, אנחנו נמצאים במקום ממנו עולים בסיום העונה לליגת העל, אנחנו מקדימים קבוצות שירדו מליגת העל כמו כפר סבא והרצליה, אנחנו מקדימים את באר שבע שהשקיעה פי כמה וכמה מאיתנו, אז על מה ולמה כל המהומה הזו?", תהה השחקן.

עדכון ראשון: 6/10 19:00
עדכון אחרון: 6/10 21:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully